1

Onderwerp: Bananentaart.

Mijn man is vandaag 40 geworden!!! Whhaaa....
Gisteren wou ik dus de taart maken. (Berg met de jeep erop.) Helaas is daar dus niets van gekomen. Gistermorgen kapsel gebakken, en s`middags wou ik dus deze opmaken. Helaas.
Was net bezig om botercreme te mixen, komen de broers en zussen van mijn man. Zij wouden even een geintje uithalen. Hebben ze een grote abraham geregeld. Zo'n opblaasbare van 7 mtr. Die voor in de tuin gezet. Met als tekst ervoor: Sorrie Koos, We hebben ons 10 jaar ver??. Ja, en daarna kwamen ze binnen voor een kop koffie en bier. Ze zijn tegen de avond na het patat eten weggegaan.
Ja en om dan nog te beginnen met mijn project had ik niet zo veel zin meer in. Dus maar iets eenvoudigers geworden.
Het is wel een bananentaart (recept van Lara) ja en waarmee bedek je deze dan? Juist met bananen en een aap en dan ook maar de olifant. Ook van de site van Lara. Vond deze wel heel erg mooi. Toch wel heel anders geworden.
Maar goed hieronder het resultaart. hihihi
En nu maar afwachten of deze ook in de smaak valt.
Gevuld met een laagje pure chocolade, botercreme en een laag lemoncurd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FE8MBUO3.jpg
Bedankt voor het kijken en eventuele reakties..

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

2

Re: Bananentaart.

O, die is wel leuk geworden zeg!

Dat boetseren gaat je zo goed af... wauw... die banenen... hihihi...

Lekker gevuld ook, deze gave bananentaart!
Gefeliciteerd nog he, met je man. Wat was z'n reactie trouwens, op de Abraham???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

gefeliciteerd en een leuke taart echt super met je bananen enzo!

Ha,wat een verhaal!!!
Ik vind de taart heel erg mooi geworden,ondanks dat je wat anders in het hoofd had!

5

Ik vind hem geweldig hoor! Heb hem dan ook even op geslagen, wieweet voor 'later'

6

Wat leuk! Gefeliciteerd met je Husband!! Superleuke taart zeg, met al die bananen.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

7 Laatst bewerkt door natasja147 (14-01-2008 21:43)

Nou nou van je schoonfamilie moet je het hebben,toch om te gieren wat ze uithalen,echt super leuk,hij zal wel opkeken hebben!!!!
Je taart is zo ook heel leuk.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Hoe vloer je een olifant?????

Met bananenschillen.
hihihi, heeeel leuk.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

9

O wat een scheet ,dat apie, en die bananen, en die olifant ook al zo,n poepie, echt een hele leuke taart, zet hem bij favorieten, je weet maar nooit.
Gr Bettie

Veel taart plezier

10

Gefeliciteerd nog met je man! Wat een leuke taart!

Groetjes Tweety!

11

Oh, staat die abraham er nog steeds??

Geweldig dat verhaal! Maar deze taart is erg leuk geworden ondanks dat je andere plannen had!! Goed gevonden om de vulling en de decoratie op elkaar aftestemmen!!! En je aap en olifant: super!!!

12

Wat een gave taart!
Enne...als het goed is, is hij volgend jaar weer jarig, heb je alvast een idee voor de taart!!

Je hart fluitsert, luister goed!

13

Hartstikke leuke taart! Binnen- en buitenkant 1 geheel, :thumb: !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

14

Leuk zeg!

15

Och wat een schattige banaantjes

16

gefeliciteerd met je man nog! Ja ik vind hem erg leuk hoor! Ben trouwens erg benieuwd naar de smaak van de taart!

17

De abraham viel gelukkig goed in de aarde bij mijn man. Hij moest er smakelijk om lachen. Ze hebben gisteravond de abraham al weer opgeruimd, kon deze gelijk terug.
En ik vond de taart heerlijk.
Zeker voor herhaling vatbaar. De meesten van mijn familie vind het maar niks, veels te zoet en te machtig. Helaas!!! voor mij.
En het idee komt trouwens bij Lara weg, niet van mij hoor!

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

18

Hahaha, het is net of de olifant is uitgegleden!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

Wat een leuk verhaal...jammer dat je je geplande taart niet hebt kunnen maken, maar ehhhh deze vind ik mooi gevonden. Vooral die olifant die gevloerd is door een bananen schil ha ha ha ha ha om te brullen!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

20

Deze taart valt vast beter dan die Abraham :D
Hij is leuk geworden.