1

Onderwerp: Lege letter tappit? (Strik maken)

Op de site van Tartacadabra wordt uitgelegd hoe je de Karin-strik kunt maken.  Lara gebruikt daar een lege letter tappit voor, maar die heb ik niet. Ik heb toch al behoorlijk wat letter tappits maar daar zit geen lege bij. Of begrijp ik het gewoon verkeerd?

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: Lege letter tappit? (Strik maken)

In de set van de tappits zitten er 3 met de letters en nog 'een lege'. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je met deze lege de repen maken om later de letters uit uit te drukken. Maar deze repen zijn dus ook heel geschikt om je strikrepen mee te maken. Op tartacadabra.nl zie je bij de strik how to deze lege lineaal rechts naast de roze lap marsepein/fondant liggen :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Hij zit bij de rechte hoofdletters, de roze dus!

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

4

Oh, aha! Die heb ik dus nou net niet :s. Ik heb de schuine letters (kleine letters en hoofdletters) en de funky tappits. Totaal dus drie sets tappits maar daar zit geen lege bij. Nou ja, ik heb voor mezelf vast verjaardagscadeautjes uitgezocht (is pas over 3 weken :D) en daar zit ook een lintensnijder bij, dan doe ik het daar mee (en daarna pak ik hem weer keurig in zodat ik hem blij verrast op mijn verjaardag weer kan uitpakken :lol:).

www.detaartentantes.nl

Ik heb bij Pippoo's een klein lineaaltje gekocht van 3 cm breed en 20 cm lang (80 cent). Ik vond het precies een mooi strikformaatje.

Grtz,
Lampie

6

Ik heb wel de hoofdletters, maar niet de lege lineaal....Maar die heb ik ook helemaal niet nodig, ik leg gewoon een volle op zijn kop.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

:) Jozien, dat heb ik nu ook gedaan. Ik zat er eens naar te kijken en bedacht toen dat ik hem net zo goed kon omdraaien. De strik ligt nu in onderdelen te drogen, morgen zet ik hem in elkaar. Ik hoop dat hij lukt!

www.detaartentantes.nl