1

Onderwerp: Wat is jouw favoriete vulling-combi?

Als nieuweling slurpt ik alle informatie van dit forum op.....Zit in de testfase wat vullingen betreft en ik moet zeggen, dat ik tot nu toe alles lekker vind.

Ik zou het leuk vinden, om van zoveel mogelijk forumleden hun favoriete vulling-combi te horen. Ik zoek me nl. rot: vind ik een lekker recept, bijv. champagnecreme of bokkepootjesvulling of lemoncurd en dan zoek ik weer wat zal ik erbij doen. Jullie hebben vast al een hoop ervaring in favoriete combi's en ik hoop, dat je ze met me wil delen.....!!!

Bedankt voor jullie moeite !!

Groet, Jolanda

2

Re: Wat is jouw favoriete vulling-combi?

er is laatst een hele lijst met combi's op het forum gezet en iedereen heeft zn favoriete combi erbij gezet, zal even zoeken voor je

Alles goed???? nee 3 fout

3 Laatst bewerkt door Tien (14-01-2008 20:53)

Ik heb afgelopen weekend een combi van choco-botercreme en kersenjam gemaakt. Dat was erg lekker!!
De Lemon Curd staat in de kast...die wil ik ook zeker nog eens uitproberen i.c.m. fondant. Ik heb al wel vernomen dat een taart gauw te zoet wordt met fondant.... :s Dus met een citroenige vulling lijkt me wel wat!! ;) Ben benieuwd naar de lijst...

Groetjes Tien

4

komtie: heb je zat uit te proberen :D
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

5

lune schreef:

komtie: heb je zat uit te proberen :D
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

Lune,
Bedankt voor je snelle en uitgewerkte reactie!! Ik had zelf al gezocht met de zoekfunctie, maar op combi kwam ik niet verder dan een bericht uit juli waar niet zo heel veel reacties gegeven waren. Dus ik dacht, ik waag het erop. De genoemde topic is super !!
Ik zet hieronder alles in 1 lijst geknipt en geplakt uit deze topic, dan kunnen eventueel andere lezers dit in een keer kopi

Groet, Jolanda

6

wauw.......
chocoganache met sinaasappelconfiure hmmmmmmm :P

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

7 Laatst bewerkt door mirretje (14-01-2008 22:35)

Dank je wel Jolanda. Ik heb het uitgeprint, altijd makkelijk!!!!

8

hij is langer dan de mijne, moet ik m weer opnieuw uitprinten

9

deze ga ik maar vlug afprinten

en zijn al die recepten hier te vinden op het forum?

10

Jep dames, ik hou het nog bij hoor, dus als er meerdere combi's zijn...roept u maar!