1

Onderwerp: Website taart

Deze taart heb ik gemaakt als logo voor mijn website, die sinds 10 minuten on-line is. Ik ben supertrots op mijn site en hoop dat jullie een kijkje nemen en jullie deskundig advies kunnen geven.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTOCJIEE.jpg

in de onderste taart heb ik 3 verschillende vullingen geprobeert. aardbeienmousse, bbr en botercreme met mandarijntjes.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Website taart

Ik heb al op je site gekeken, en de kleurtjes zijn erg leuk!
De taart ( logo ) ook!

3

Mooie taart en leuke website! Leuk dat de figuurtjes van de achtergrond terug komen op de rok van de barbie :D

4

super gedaan, de kleuren en motieven van je website :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

5

ziet er mooi uit je website....en je barbie ook...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

6

Super mooie site gemaakt, mooie taart ook natuurlijk en indd erg leuk dat de motiefjes van je site terug komen in je rok van de barbie!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

7

Hele leuke combi: de taart en de website met design. Mooi gemaakt en een hele duidelijke, overzichtelijke website. Veel succes ermee.

Groet, Jolanda

8

Je website is heel mooi gemaakt. Mijn complimenten!!! Veel succes ermee.

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Wauw, gave taart!!
Mooie site ook!! Heel gaaf! :Y

10

Gefelicitaart met je site en je mooie baksel! Heb ff snel gekeken op de site en het ziet er goed uit!!! Succes!! :thumb:

mooi je website en je taart ook!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

12

Wat een leuke frisse taart zeg!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

13

leuke taart en ik ga NU op je site kijken

14

leuke taart! En leuke website zeg!

Groetjes Tweety!

15

gave taart...en nu ff vlug naar je website gluren!!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

16

Gefeliciteerd met je website Petra!  :thumb: mooie taart trouwens ook! Ik wil je niet op stang jagen :rolleyes:, maar ik zag toch een dt-fout staan in je website... 

groeten,
Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

17

mooi! en helemaal eens wat anders, deze rok. leuk voor je dat je website klaar is

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

18

Mooie taart EN website!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

19

heb even gekeken maar hij staat prachtig op je site hoor !!!

20

Wat een mooie dame voor bij een mooie website! Super!

Ik heb een vraagje...hoe hou jij je prijs zo laag..zeker bijde aarbeienmousse met verse aardbeien?? Dat is toch niet meer te betalen rond deze tijd??

Je hart fluitsert, luister goed!

21

Irma schreef:

Ik heb een vraagje...hoe hou jij je prijs zo laag..zeker bijde aarbeienmousse met verse aardbeien?? Dat is toch niet meer te betalen rond deze tijd??

Ik maak nu nog niet te veel winst, anders is het weer zo'n toestand met de belasting en ik vind ook dat ik nog veel moet leren. Dus voordat de prijzen omhoog gaan, eerst even kijken hoe het zo gaat en of de klanten (jaja, klanten ;-)) tevreden zijn met het resultaat.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

22

Volijnb schreef:

Ik wil je niet op stang jagen :rolleyes:, maar ik zag toch een dt-fout staan in je website... 

groeten,
Evelyn

Maak me gek Evelyn ..... waar staat die fout dan?

23

Erg leuke site is het geworden! En een leuke taart heb je gemaakt, erg leuk zo met je logo ;)

24

ok, ik maak je gek... :Y
"Als u een taart besteld voor een 1e verjaardag ", moet een t zijn... Laat je gaan! ;)

Evelyn

Wil je mijn website zien? www.koekentiene.net

25

Je hebt gelijk ik verander het direct! Enne..... op veler verzoek heb ik de prijzen iets verhoogd .......=)