Re: hard ge-aarbeit!!
Crisis wat een werk,en dan wordt er wel eens gezegt dat wij veel moeten maken maar 1500 aardbeien.Ze kwamen mij de neus dan wel uit. Maar ONT-ZET-TEND mooi.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hard ge-aarbeit!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Crisis wat een werk,en dan wordt er wel eens gezegt dat wij veel moeten maken maar 1500 aardbeien.Ze kwamen mij de neus dan wel uit. Maar ONT-ZET-TEND mooi.
Petje af! En op tv geweest! gaaf hoor, GEFELICITAART uh FOURT?
Ja leuk! Ik heb de taart op tv gezien! Gefeliciteerd met de nominatie!
De camera liep er wel snel langs, zeg. Gelukkig kunnen we hier van de taart genieten.
Grtz,
Lampie
Ja ik heb het gezien op tv, gefeliciteerd met je nominatie!!!!
Knap hoor na zo'n productie dit nog te freubelen!!! Ziet er allemaal goed uit!!!!
jemig wat een werk...maar het ziet er super uit...en jullie taart voor L&C is ook geweldig
wow, wat is dat mooi zeg! Ik had nog helemaal gemist
Gefeliciteerd met jullie opdracht en wat hebben jullie dat fantastisch voor elkaar gekregen!
750 stuks!! Ongelooflijk.
Heel hard ge-aarbeitet, hihi. Ziet er heel lief uit!
Hemeltje... ik schrok me een hoedje toen ik dit topic opende...
...ooo, wat een werk... maar wat mooi!!!!!
Jullie taart voor L&C is ook zoooo gaaf... zoooo mooi... zoooo HELEMAAL AF!!!
Zeker heel hard ge-aarbeidt!! Gaaf!
Hoi mooie taart en de aarbeitjes waren lekkerrrrrrr!!!!!!
Hoe vonden jullie het gisteren, proeven deden ze niet, bang voor vergifteging hhihihih?????
Ik ben totaal geen fan van L&C, maar als je de kans krijgt om als organisator van Taartevenementen op tv te komen, moet je die benutten. En ik geloof dat dat in ieder geval wel aardig is gelukt. 
Ria en ik hebben het leuk gehad en hebben ons doel bereikt, maar ik kan me zo goed verplaatsen in al die klaagverhalen! (Heb je al op het forum van L&C zelf gekeken?? En dat zijn de fans die zich daar uitlaten...)
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat als we inderdaad nog een uitnodiging krijgen om een uitzending bij te komen wonen, we w
Jullie waren echt flink aan de aardbei 
Leuk geworden, ook leuk dat jullie nog snel even een taart hebben gemaakt, is niet te zien dat jullie er maar een uurtje ingestoken hebben (In die taart dan, die petits fours WOW gaaf, maar WAT een werk!!!!)
Ik keek net even via internet, had de uitzending zelf gemist maar zag jullie meteen zitten, leuk!!!!!!!!!!!!
Groetjes, Jozien.
Groetjes, Jozien
Ik zou dit geloof ik toch iets 'te-van-het' vinden, maar ja wie A zegt moet ook B zeggen.... Dit overstijgt het woord 'hobby' toch een beetje, moet je niet iedere maand te doen krijgen, toch!
Maar jullie verdienen een dik, dik compliment ![]()
Heel mooi, maar wat een werk zeg 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hard ge-aarbeit!!