Onderwerp: Kasteel Taart
Dit is mijn tweede taart. Heb ik voor een meisje van vier jaar gemaakt. Het is gelukt, en ik vond het erg leuk om te maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel Taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit is mijn tweede taart. Heb ik voor een meisje van vier jaar gemaakt. Het is gelukt, en ik vond het erg leuk om te maken.
jammer ik kan hem niet zien!
alleen heel heel heel klein als ik de link kopieer en plak
Hoi leonor,
Je had de [] vergeten bij img en /img. OOk had je de miniversie genomen. (mini in de link weg halan en dan komt het goed
)
Een heel mooi kasteel heb je gemaakt!
jaaa ik zie hem!
je tweede taart?????
jemig meid hij is prachtig!!!
kan niet geloven dat dit je tweede taart is , wat een werk!!
super
prachtige taart!!!!!!!! jeetje zoiets presteren als 2e taartje...dat belooft wat!!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb begrepen dat er iets mis is gegaan bij de eerste poging, dus probeer ik het nog een keer. Hoppelijk lukt het nu.
Leonor'[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFBFQT3C.jpg'[img]
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb begrepen dat er iets mis is gegaan bij de eerste poging, dus probeer ik het nog een keer. Hoppelijk lukt het nu.
Leonor'
zo
(de ' moest weg, en een / voor de laatste img)
mooi kasteel hoor!!! lekker groot, ziet er heel lekker uit !
Bij de laatste [img]moet je dit zo neerzetten[/img] dan moet de foto het doen!
Wat een mooi kasteel!! Wat heb je allemaal gebruikt?? Ijshoorntjes als torentjes? Kokos als gras?? Hoe heb je de ronde torens gemaakt?? Je ziet...ik ben helemaal niet nieuwsgierig! 
knap gedaan!! erg mooi dat kasteel van jou.
Wow wat een plaatje zeg, errug mooi!!
Wat een plaatje en wat een werk met al die torentjes!
Staat deze er twee keer op? Ik weet nl. zeker dat ik al gereageerd had....of was dat toen mijn labtoppie weer eens vastliep? (heb ik vaak als ik op deze site ben.....zeker te veel mensen aanwezig...)
Afijn...doen we het gewoon nog een keer: ik vind m super! HEb je ijshoorntjes gebruikt voor de torens? En hoe krijg je de torens zo rond en heb je kokos gekleurd voor het gras?Kortom...ik ben helemaal niet nieuwsgierig!!
Oh wat ongelofelijk mooi zeg! Die zal heel wat indruk hebben gemaakt!
ohhhh..je 2e taart...wow dat belooft wat! wat een mooie strakke zeg.
prachtig is ie!!!!!
Geweldig zeg.. Heel mooi geworden. Waar zijn die torens van??
S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D !!!
En ik blijf heeeeel graag even meelezen voor je antwoorden op de bovengestelde vragen, Leonor!!!!
Schitterend. Ik vind hem zelf ook zo leuk. Komt ie uit het boek van Carol Deacon?? Hoop hem ook eens te kunnen maken. En knap als dit je tweede taart pas is zeg. Ik heb er al heel wat gefabriceerd maar moet voor zo'n taart echt even moed verzamelen.
Ellen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kasteel Taart