Onderwerp: Bert & Ernie
Een bert en ernie voor Jenailey, ik vind het alleen wel jammer dat hij op de foto minder mooi overkomt. Gevuld met zwitserse room.

www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bert & Ernie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een bert en ernie voor Jenailey, ik vind het alleen wel jammer dat hij op de foto minder mooi overkomt. Gevuld met zwitserse room.

Wat een gezellige taart. Leuke kleuren en heel leuk met Bert en Ernie erop.
heel erg mooi gedaan!
Heel mooi met die kleur en slingers, ballonen en confeeti rond B & E maakt het extra feestelijk.
Weer super gedaan zeg ! Ik blijf fan van je taarten 
Heel erg leuk deze!
Wat een leuke feestelijke verjaardagstaart!!! En hij komt op de foto goed over hoor. Vind um heel mooi.
Groet van Marianne (Friesland)
wauw, mooi gedaan zeg! Ik vind het plaatje van Bert en Ernie ook erg leuk
hij is heel mooi hoor! ook hele leuke kleuren! dus als hij in het echt nog mooier is: proficiat!
wauw leuke taartz eg heel erg leuk gemaakt!
Ik vind 'm op deze foto ook al mooi, hoor. Leuk gedaan!
Ooh ik vind deze ECHT heel erg leuk geworden. Zo simpel, en dat klinkt negatief maar ik bedoel het HEEL erg positief, zo leuk! Knap gedaan!
Nou, ik vind hem op de foto al heel erg mooi. Kun je nagaan hoe hij in het echt moet zijn (als jij zegt dat-ie dan nog mooier is)!
weer een super taart....heel vrolijk....
Ooooooh die is leuk geworden. Mooie kleurtjes en heel feestelijk!!!
Ik heb vanmiddag met mijn dochtertje taartjes zitten kijken, maar niet gerageerd.
Ze vond deze h
wat een vrolijke Bert en Ernie taart! Heel mooi gemaakt!
heel erg mooi zo!
Je hebt de vriendjes er goed opgezet!!!
Ik las dat iemand zei : Gezellige taart...en dat was nou net wat er bij mij ook als eerste op kwam...Je krijgt er echt een goed gevoel van van die taart...hij is prachtig !
Nou, ik vind hem op de foto al heel erg mooi. Kun je nagaan hoe hij in het echt moet zijn (als jij zegt dat-ie dan nog mooier is)!
Stiekem mijn tekst ...
Minder mooi overkomt??? Jeeeeemig mens, hij is geweldig!!!
Wat ben jij toch een goeie puzzelaar(ster)... wauw... prachtig!!!
Wat een leuke vrolijke taart.
Heel feestelijk.
Minder mooi op de foto zeg je? En ik vind hem nu al geweldig! Prachtige taart! Ben gek op Bert en Ernie! Super!
Evleyn
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bert & Ernie