1 Laatst bewerkt door Karen75 (13-01-2008 14:18)

Onderwerp: mijn eerste geboetseerde Bliksem!

En ik ben er best wel een beetje trots op hoor!

Ben heel wat uurtjes bezig geweest om bliksem mooi geboetseerd te krijgen en ik vind hem geslaagd!

De taart is opgehaald door de buurman en die nam hem mee naar zijn schoonzus ik wacht dus nog steeds vol spanning wat ze er van vonden/vinden!
Ze wilden ook wel randje op de taart met de racevlag blokjes maar ik vond het echt niet erbij passen dus die heb ik weggelaten... nu maar hopen dat ze die niet mist.
Maar het belangrijkste is toch wel dat Mark de taart mooi ( en lekker!) vindt!

*edit* De taart is in goed ontvangen ze vonden hem mooi(is nu 14.14 bijna op) en Mark wil de bliksem bewaren :D, mijn buuf (zus van mark zijn moeder) had alleen als kanttekening dat de botercreme wat dunner op de taart had gekund :s tja dat is botercreme mierzoet..

De taart is gevuld met aardbeienjam en botercreme.

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/geboetseerd/cars.jpg

2

Re: mijn eerste geboetseerde Bliksem!

tuurlijk ben je trots hij is super gelukt zeg!!! Petje af!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Die is zeker goed gelukt! Heel mooi zeg :Y, het is een super taart geworden!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

4

Ohh nou  !!! Mooi geworden zeg..............ik mag hopen dat mijn cars taart oo kzo mooi gaat worden.....

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

5

Mooi geworden zeg!
Ik heb toevallig gisteren op je site gekeken, niet door het forum, maar door je vriendin(?) Elja. Alle taarten zijn prachtig, volgens mij ben je wel een pietje precies of niet?

6

Dette schreef:

Mooi geworden zeg!
Ik heb toevallig gisteren op je site gekeken, niet door het forum, maar door je vriendin(?) Elja. Alle taarten zijn prachtig, volgens mij ben je wel een pietje precies of niet?

wat leuk dat je gekeken hebt op mijn site, ook taartengek?!
Bedankt voor je compliment en leuk dat Elja de link naar mijn site doorgaf! Elja is een (mail)vriendin van me.

En ja ik ben best een pietje precies, niet altijd de beste eigenschap maar met goed dat daar gelaten...

7

Hij is heel goed gelukt, knap hoor! Ik vind de bruine kleur die je op de taart gebruikt hebt heel mooi. Hoe heb je die zo gekregen?

Groetjes, Sylvia

8

Ziet er heeeeel leuk uit....
Mooie kleuren....

Mijn zoontje wil er ook zo een voor zijn verjaardag. Nou ik zal mijn best doen ha ha ha ha ha.....

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Het is een plaatje!! Bliksem is bliksems goed geboetseerd en je taart is lekker strak! (en ja sommige mensen houden idd niet van botercr

10

goed gelukt die bliksem zeg...echt gaaf...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

11

Wow wat een super strakke taart! Echt heel erg leuk!

Groetjes Tweety!

12

botox taartje en super geboetseerd

Alles goed???? nee 3 fout

13

Hoi schitterende taart. Heb je toevallig ook een howto? Ik mag ook een carstaart maken voor de zoon van een vriendin.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Nee ik heb geen how-to ik heb een foto van een bliksemuitgeprint en die erbij gehouden, en aan de hand van die foto de auto geboetseerd.

succes, ik vond het erg leuk om de carstaart te maken!

15

Knapo gemaakt hoor! Hij is heel leuk geworden!

16

Geslaagd ??? Hij is heel erg goed gelukt !!!

17

Super!! Ben benieuwd wanneer ik een keer aan de bak mag....

Je hart fluitsert, luister goed!

18

Ja, inderdaad: onvermijdelijk... die botercreme. Misschien kun je er een keertje wat mee experimenteren? Bijvoorbeeld wat citroenrasp erdoor? Maakt het geheel een stuk frisser!

Het is een gave Bliksem geworden zeg, mooi en perfect tot in de details.
Prachtig taart. Trots mag je zeer zeker zijn! Absoluut!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

Hoi, Karen wat een toptaart! Mooi ontwerp lekker strak perect hoor! :D  En die Botercreme tja... vind het ook niet lekker maar ja wat moet je. Wij proberen het altijd zo dun mogelijk op te brengen en een smaakje wil inderdaad ook nog wel helpen.  Maar dat is bijzaak hoor!  Je taart is SUPER :D

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

20

Een hele mooie!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

21

Een hele stoere jongenstaart! Heel gaaf!

22

Prachtexemplaar hoor! Leuk dat de taart ook zo goed ontvangen werd! Ik kies botercreme eigenlijk nooit als vulling, alleen voor de dijkjes en om mee af te smeren. Kies vaak voor bbr of Zwitserse room... al dan niet met vruchtjes..

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

23

tom poes schreef:

Prachtexemplaar hoor! Leuk dat de taart ook zo goed ontvangen werd! Ik kies botercreme eigenlijk nooit als vulling, alleen voor de dijkjes en om mee af te smeren. Kies vaak voor bbr of Zwitserse room... al dan niet met vruchtjes..

ik vind botercreme best lekker maar ik zou als ik kon kiezen ook wat anders nemen, maar goed ik leer ervan... minder dik botercreme smeren of ze vragen of ze niet liever botercreme extra willen die smaakt toch anders.