Re: Okido, mijn Life & Cooking taart!
Tjee, jouwes is ook mooi! Hoop dat de rest geen fondant/marsepein taarten heeft, dan springen wij er als groepje echt uit!
Tot zo.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Okido, mijn Life & Cooking taart!
Tjee, jouwes is ook mooi! Hoop dat de rest geen fondant/marsepein taarten heeft, dan springen wij er als groepje echt uit!
Tot zo.
Dit is een plaatje, zeg ! Wat een werk al die roosjes......, heel mooi. En dan de inhoud: het water loopt me uit de mond. Ik heb een hoop op te slaan uit deze topic. Veel succes!
een heel werk al die rozen maken,ik vind deze met de kleuren van het logo ook mooi,pff wordt lastig vanmiddag.
groetjes,Natasja.
Echt super en dan precies de kleuren, echt gaaf! Veel plezier vandaag ben beniewd naar de uitzending met al die mooie taarten..
Oh, wat moeilijk zeg. Kiezen tussen al die mooie life and cooking-taarten! Ik ga zeker kijken vanavond!!
Ik zie hier inderdaad ook zeker een kanshebber in, wat is hij prachtig!
super mooi zeg! Ik snap wel dat je toch vannacht bezig was. Wat een werk al die roosjes!
Ik vind hem supermooi! En hij klinkt heerlijk
Succes Vanmiddag!
Oooh wauw! Ik ben helemaal onder de indruk van je taart. Veel plezier vanmiddag!
Wauw hij is echt prachtig!
Heel mooi geworden, ook een van mijn favo's! Heel veel succes straks, nog 55 minuten hahah!
Deze is ook al zo prachtig, zal moeilijk worden vanmiddag voor de jury, en die vullingen lijken mij ook heel erg lekker, ook voor jou, heel veel succes vanmiddag gr bettie
Wat is feze ook weer prachtig. Wat een werk met al die prachtige rozen. Hij is helemaal af. En hij klinkt heerlijk 
Succes !! Ik ben erg benieuwd
IK ZAG JE TAART OP TV..........JOEHOE
Wat een prachtexemplaar trouwens
Ik zag 'm op tv!!!
mooiiiiiiiiiiiii...en wat goed met die heerlijke vulling en die schuimbodem.....ziet er super uit....nou carlo en irene krijgen het moeilijk...
Ik heb je taart gezien op tv!!
Ik zag m ook! Echt een topper hoor! BEWONDERING voor al die mooie rozen!
GEFELICITEERD
Deze heb ik ook helaas niet gezien, maar ook deze vind ik mooi zeg.
Ik zag hem, ik zag hem, ik zag hem!
Wat is dat toch leuk om de taart eerder op het forum te zien, en daarna op televisie te herkennen!
Een explosie van roosjes! Ja, dat is wel h
Niet gewonnen maar wel het meest in beeld geweest volgens mij!! Super!
Mooie taart en je vullingen...mmmmm...
Je roosjes zijn werkelijk subliem!
Ik vind en vond hem op tv erg mooi!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Okido, mijn Life & Cooking taart!