1 Laatst bewerkt door kim27feb (13-01-2008 12:09)

Onderwerp: hier nog een nieuwe aanwinst op het forum

Als eerst wil ik even zeggen wat een geweldige site!!
Waarom ik me heb aangemeld: dit jaar hoop ik te gaan trouwen.. En nou leek het me erg leuk om kleine taarjes (cakebolletjes, cupcakes of petit fours of iets dergelijks)
voor de gasten te gaan maken met vriendinnen.. nu ben ik een beetje aan het rondkijken hoe ik dat het beste kan gaan doen. Heb er namelijk totaal geen ervaring mee. Ik heb al verschillende mooie kunstwerken gezien.

groetjes KIM

2

Re: hier nog een nieuwe aanwinst op het forum

Hoi Kim!

dus die "27feb" is de dag waarop het gaat gebeuren??? ;)

Welkom natuurlijk, op deze site en dit gezellige forum! Goed idee trouwens, om met vriendinnen aan de slag te gaan... ben heeeel benieuwd en wens je succes met de voorbereidingen van je huwelijk en met bakken en decoreren. En vergeet niet je resultaten te fotograferen en aan ons te showen he!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3 Laatst bewerkt door kim27feb (14-01-2008 10:01)

Bedankt voor je welkom en helaas de 27feb achter mijn naam is van mijn verjaardag! was het maar zo snel de bruiloft!!.. we moeten nog een datum prikken

heb trouwens even op je site gekeken wat een geweldige cupcakes kan je maken

mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de halve rondjes bolletjes... heb je die ook wel eens gemaakt..??

groetjes kim

4 Laatst bewerkt door dutchdecorator (15-01-2008 15:44)

Oh gelukkig ik dacht al dat is snel!

Maar je hebt lekker nog de tijd om je helemaal op de kleine dingen te stoerten en precies uit te vinden wat je lekker( en niet te moeilijk) vind.

Ik heb een paar bolletjes gedaan in verschillende stijl en het was best veel werk hoor!
binnenkort( april) heb ik een cupcake bruiloft en zullen er 100 cupcakes verschijnen misschien dat je dat ook leuk vind?

heel veel plezier met de voorbereidingen!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Leuk idee, om dat zelf te gaan maken zeg! Ben je meteen klaar met je vrijgezellenparty ..........

Wees welkom en veel plezier op het forum

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Hoi

Wat een leuk idee om het zelf te gaan doen.

Welkom op deze site

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Hoi,
Superplan om het zelf te gaan doen, maar.......dat wordt heel veel oefenen en proeven en dan moet je straks je trouwjurk een paar maten groter :lol:
heel veel plezier

Alles goed???? nee 3 fout