Onderwerp: voor de verjaardag van mijn 'kleine' broertje : mijn 2e keer koekjes
Mijn broertje is ondertussen 27 en 1m90 groot, maar is is en blijft mijn kleine broertje and boys will be boys.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor de verjaardag van mijn 'kleine' broertje : mijn 2e keer koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn broertje is ondertussen 27 en 1m90 groot, maar is is en blijft mijn kleine broertje and boys will be boys.
Prachtige koekjes. Daar zegt ook een grote jongen geen nee tegen!
Wow !!!!!!!! Wat mooi.
prachtig gedaan zeg!!!
o ja deze zijn ook erg leuk zeg. heb onlangs ook treintjes en vliegtuigjes gemaakt en het is leuk om eens een variant te zien, geeft weer inspiratie voor de volgende keer.
wow zeg !!!
ook echt weer in detail gemaakt
je hebt er echt talent voor !!
Wow wat een leuke koekjes allemaal! En ja, boys will be boys, especially boys with their toys! Vraag het maar aan mijn man van 33
Wouwwwwie...echte jongens koekjes...super!!!
wauwwwwwwwwww.....wat een gave koekjes...jij bent onderhand ook wel een echte koekjes expert.....geweldig..
Wat een gave koekjes! Super hoor!
gave koekjes echt mannen!
Je broertje gaat er zeker blij mee zijn ...want de liefde van de man gaat door de maag zeggen ze h
Wat een mooie koekjes!!
Zeg Wendy, jij hebt je laten gaan zeg! Wat een prachtige koekjes, allemaal trouwens. Daar ben je volgens mij toch even zoet mee geweest...
Evelyn
Een tweede keer? Ik wou dat ik ook zoveel talent had. Gefeliciteerd ze zijn echt prachtig.
Wendy
Wauw!!!!!!!!!!!!!
superdesuper!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor de verjaardag van mijn 'kleine' broertje : mijn 2e keer koekjes