Re: hard ge-aarbeit!!
Zo wat een werk!! de taart ziet er prachtig uit, ben erg benieuwd hoe het gaat morgen. Wens jullie veel succes!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hard ge-aarbeit!!
Zo wat een werk!! de taart ziet er prachtig uit, ben erg benieuwd hoe het gaat morgen. Wens jullie veel succes!!
Woah.. O_o Als ik dit in een dag (mede) gecreeerd had zou ik waarschijnlijk de komende maanden geen taart of ook maar iets in die richting kunnen zien!
Maar echt ontzettend leuk geworden met die lieve aardbeitjes!
750 stuks wat een werk en dan ook nog de puf hebben om nog z`n mooie taart te maken
nou petje af hoor dames
jaaa ze zijn af! wat een werk zeg. de taart vor bij L&C ziet er ook gaaf uit!
Jeetje wat een werk meiden
Ik ga (als ik het onthou) zeker kijken!
Veel plezier vandaag
Groetjes Denise
ha, ook wauw hier....wat een hoeveelheid...gaaf gedaan zeg!
Jeetje mina, wat een lading. Ziet er heel leuk uit zo alles bij elkaar!
Wat knap dat je dit allemaal gemaakt hebt zeg! 750......WAUW! En dan ook nog een taart erachteraan?? Respect! Succes vandaag!
Jeeeeee..........................................................wat een prestatie!!!
Die taart vind ik ook waanzinnig mooi!
Wow wat een werk. Ik vind je life and Cooking taart erg leuk geworden. Ik ga het vanavond opnemen. Veel plezier met weg brengen.
wauw wat een mega klus....mooi werk dames!!!
Ongelooflijk dames! Suc6 vandaag. Ik zal zeker voor de buis hangen!
zo zo dames!!!
Goed gewerkt zeg en van middag mag ik proeven ha ha veel succes met de wedstrijd.
het ziet er prachtig uit.
Saskia
Jeetje mineetje zeg wat een enorme "berg" petit fourtjes!! Heel erg leuk dat jullie het samen hebben kunnen doen, lijkt me errug gezellig!
Leuk dat jullie ook naar L&C gaan, de taart ziet er goed uit hoor!
dat is echt bewonderenswaardig! Jammer dat ik nu pas zie dat er verder naar beneden het aantal bij stond, ik had ze nl geteld (64 per doos, 12 dozen
)
dat is knap, 1500 aardbeitjes boetseren, moet er niet aan denken.
jullie inzending is prachtig, veel succes ermee.
Nu krijgen de mensen tenminste een echte taart te zien en te proeven!!
wat een werk en wat een verschrikkelijk mooi resultaat!!!
Ik hoop dat jullie vanmiddag 6 meter groeien door alle complimenten die jullie gaan krijgen!!!!
1500 aardbeien!!! en nog een uurtje over.. ik denk dat als ik na 1500 aardbeien nog een uurtje over had, ik in de zetel zou ploffen!
schitterend werk!
Jullie zijn goed bezig geweest !!Wat veel zeg.Maar ze zien er erg leuk uit.En wat een schattige lievenheersbeestjes zeg
750!!!!!!!!!!! Ik zou er echt stress van krijgen. 750 i.p.v. 300. Dat is nogal een verschil. Knap dat jullie dat voor elkaar hebben gekregen. Leuk ook de life and cooking taart. Succes, ga zeker kijken. Ook naar al die taarten van medeforumleden.
Ben benieuwd of een van jullie wint. Zou wel heel leuk zijn!
Groetjes Jolanda
Wat een werk zeg. Petje af. Erg mooi die L&C taart.
Oh Evelien en Ria, Wat zijn ze schattig geworden, al die 1500 aardbeien. Kun je ze nu nog wel zien? IK vind het heel knap dat jullie dit zo snel hebben gedaan
Een diepe, diepe buiging van mij voor jullie.
Ongelofelijk.
ik heb je gezien (in het groen) !! ik vond je taart zo mooi, al dat werk in de petit fours gestoken en dan ook nog zo'n mooie taart maken. Hoewel de winnaar ook een mooie taart had gemaakt (wendy). In iedergeval geweldig leuk dat jullie met de taart in de uitzending hebben gezeten.
Groetjes maaike
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hard ge-aarbeit!!