Onderwerp: hard ge-aarbeit!!
Men neme een groot bedrijf en een televisieprogramma, de telefoon om je "collega" (Ria-Ricake/Taart&Trends) te bellen, 5kg rode marsepein, 1kg groene icing, 5kg ongekleurde marsepein, 8kg cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hard ge-aarbeit!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Men neme een groot bedrijf en een televisieprogramma, de telefoon om je "collega" (Ria-Ricake/Taart&Trends) te bellen, 5kg rode marsepein, 1kg groene icing, 5kg ongekleurde marsepein, 8kg cr
Wowww....wat een werk !!!!
Snap alleen het verhaal eropheen niet helemaal....ben niet eens blond 
Had je nou een opdracht gekregen om zo veel petit foutjes te maken ??
WAUW wat een werk !!!!!!!!!!! Heel erg leuk.......
Prachtig!!!!
ALLEEN HET HELE VERHAAL ACHTER DIT PRACHTIGE HEEL!!! VERTEL VERTEL!!!!!!!! Ik ben helemaal niet nieuwsgierig
:-D
Ik zie het nu pas het is voor morgen!!! BIJ CARLO EN IRENE!!! SUPER MEIDEN!!!!
Dus jullie komen op TV!!!!
holy mozes...................hoeveel zijn het er wel niet?
Is de grote dosis dezelfde als op de taart?, ze zijn schattig
En de taart is ook een plaatje..........ik ben zo benieuwd naar jullie allemaal morgen
het klinkt een beetje lullig, maar dat andere mag je eigenlijk niet zeggen, het begint met een T en eindigt op OI x 3, dus break a leg.......
Zo jullie hebben heel hard gewerkt zeg! Ziet er superlekker uit mijn taartje voor carlo en Irene staat op de aanrecht morgen fotootje maken bij daglicht. Hoop dat ik jullie morgen tegen kom. Ik ga samen met mijn moeder maken we er een gezellig dagje van.
is het misschien zo dat je een grote bestelling had, Ria opgebeld heb om te helpen, spullen overhad en alsnog een taart hebt gemaakt voor een zeker TV programma?
Dat kan het publiek vast zeer waarderen. Succes! Ik kan het helaas niet zien maar ik ga het zeker opnemen. En rustig blijven he!
Groet van Marianne (Friesland)
Lune mag niet meer raden

enne het waren er..... 750!!!!
Reuze leuk om te doen! en spannend hoor morgen 
Hihi. Lune is degene die het goed heeft!
Ik kreeg een paar weken geleden een opdracht voor 300 petits fours. Het zouden er misschien iets meer kunnen worden (ze hadden uitnodigingen verstuurd en mensen moesten een antwoordkaart retourneren). Bleek dat iets meer in totaal 750 petits fours te worden!! Dus Ria heeft al die ouweltjes geknipt en ik heb iets meer dan 1500 aardbeien gemaakt en donderdag en vrijdag zijn we aan de slag gegaan. Woensdag las ik over de wedstrijd bij life&cooking. Ik wilde daar eigenlijk wel heel graag aan meedoen, maar had geen idee of we dat überhaupt zouden redden. Dus toen we vrijdag een uur eerder klaar waren dan gepland, hebben we van alle "resten" toch nog een taart weten te maken. 
OH, ik dacht dat ook die petit fourtjes voor bij C&I waren
(ben blond geweest
)
Maar ik zal morgen ook naar jullie twee uitkijken!!!
:Y:Y
Kijk...nou snap ik het ook
!
Wat een uitdaging, zo'n grote opdracht...Leuk hoor !!! (vooral leuk dat jullie het samen hebben kunnen doen)
En de Life and Cookingtaart is ook superleuk geworden.....dat jullie de moed nog op konden brengen na die pf-tjes. Dan moet je toch echt wel verslaafd zijn he ? 
Kan niet wachten op morgen.
Dat jullie nog zin hadden om een taart te maken ....jullie zijn wel ECHT verslaafd h
750 prachtige petit fours en dan ook nog zo'n taartoppertje..jeetje..nou lees ik dus dat jullie morgen te zien zijn...ik ben erg benieuwd , weet niet of het lukt om te kijken ( heb zelf een wedstrijd) maar dan via uitzending gemist moet het toch wel lukken. Succes
jeeemig de pemig, wat een werk zeg. Je kan nu zeker geen aardbei meer zien, hahahaha. Ziet er allemaal erg lekker uit.
Wat een grote getallen! 1500 (!!!) aardbeien gemaakt, 750 (!!) petit fours en dan "nog even" een taart maken! Wauw!
Alles ziet er in ieder geval heel mooi en heerlijk uit
, veel succes morgen en ik kijk zeker!
Jeeeeeetje .... wat een mega-klus zeg!!!! Het ziet er prachtig uit zo, en toch ook nog een taart voor morgen... echt vak werk hoor! De taart ziet er super uit, heel veel succes morgen!!!!!! 
Hoi Eveline en Ria,
Wat een megaklus!! De aarbeien zien er zooo mooi uit en dan ook nog eens de L&C taart erbij gemaakt! Ik ben vanavond in de weer gegaan met de vullingen en de tappits en hoop morgen m'n L&C taartje af te kunnen maken!
Trusten en tot morgen,
Nicole uit Haarlem
Jeeeeemig wat een werk! En dan nog puf hebben om nog een mooie taart in elkaar te zetten. Petje af hoor! 
Groetjes, Sylvia
Zoals ze op cakecentral altijd zeggen OMG !!!!!
niet te geloven... 750 petit fours.... en dan ook nog een taart weten te maken ! Echt... petje af !!! Morgen heel veel plezier bij L&C ennuh ik ga zeker kijken !
wauw meiden wat een klus maar zo gaaf om ze af te zien!!!!
en leukd at jullie nog een taartje gemaakt hebben , succes morgen!
wat een bergen petit fourtjes !!!!!!!! Echt on ge lo ve lijk...
die taart voor morgen ziet er erg mooi en strak uit. Volgens mij valt hun bek echt open als ze deze en de andere taarten van het forum zien die ook meedoen. Ik denk dat ze dat nooooooooooit verwacht hadden:):)
Veel plezier en succes morgen!
groetjes Myrthe
Dit is echt niet te geloven: 750 prachtige petitfours en dan nog tijd overhebben voor een taart ! Hebben jullie die taart in een uur gemaakt????? Ik hoop nog eens zoveel routine te krijgen. Petje af en succes morgen.
Iedereen heeft zoveel te zeggen... ik alleen maar: WAUW
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » hard ge-aarbeit!!