1

Onderwerp: icecraft sugarpaste? is dit wat?

ik zie net dat icecraft sugarpaste vanaf 18 januari in DE webshop te krijgen is (staat natuurlijk in de categorie marsepein en fondant), heeft iemand hier ervaring mee? als het positieve berichten zijn, wacht ik nog een weekje met bestellen!! :)

alvast bedankt voor de reacties!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

2

Re: icecraft sugarpaste? is dit wat?

Het is een hele zachte fondant (satijnzacht ;)), met een lekkere smaak, alleen heel heel goed doorkneden dan is het fijn om mee te werken. Ik vind het wel fijn om mee te werken.

3

Ik heb het idee dat dat nou net de fondant is die ik wil, een kruising tussen Ballina (lekker) en RegalIce (prettige consistentie om mee te werken). Heb het geproefd in Engeland.

Ik ga het gebruiken in mijn workshops :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ik vind het heel lekker werken, heb het gekocht op de beurs in Amersfoort en in Engeland. Merk dat het heel soepel kneed, goed voor de handjes!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

haha, het lijkt erop dat ik dus nog even een weekje wacht met m'n bestelling!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

6

Hoi Keetie,

Ik gebruik ook de Icecraft fondant van het suikeratelier in Beek. Hij is wel een stuk duurder maar hij is veeeeeel lekkerder vind ik. Lekker zacht ook. Ik wil eigenlijk geen andere meer :D

7

Ik gebruik hem ook, maar kan eigenlijk niet vergelijken met andere merken. Ik zeg altijd voorzichtig als iemand een taart bestelt, dat ze de fondant niet moeten opeten als ze dat niet graag eten. Maar ik krijg altijd de reactie dat ze het lekker vonden.
Ik vind hem zelf ook wel lekker. Helemaal geen vreemde zure geurtjes. Reageert ook goed met tylose, dus je kan er mooie strikken mee maken :Y.

8 Laatst bewerkt door Pooh (17-01-2008 15:24)

Duurder? Ik vind het wel meevallen. voor 2 kilo witte fondant betaal ik 14 euro. Bij de shop nu dus 2,5 kilo voor 15, is niet veel. Bij het suikeratelier is het wel iets duurder. maar dan nog 16 euro voor 2,5 kilo is nog goedkoper.
Dus, de webshop is weer goedkoper! Lijkt kassa wel.....

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com