1

Onderwerp: K3 Geboetseerd

Nou, hier is hij dan, de K3 taart.
Ik vind K3 echt een moeilijk thema. Puzzelen vind ik echt heel lastig met deze 3 dus dan maak boetseren. :)
Vele uren later wist ik niet zo zeker meer of dat een goed idee was. :S
Nu de taart af is vind ik hem wel erg leuk geworden, de gezichtjes lijken niet maar ach, het haar heeft de goede kleur. ;) :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X833VQYW.jpg
Het is een grote taart 35 cm en de ene helft is gevuld met creme enmandarijntjes en de andere helft met bokkepootjes. Verder abricozenjam.

De dames van dichtbij.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HZG6LYJB.jpg

Zo, nu beginnen aan de life en cooking taart. :)

Re: K3 Geboetseerd

zooo die zijn mooi.Mijn dochter 3 herkents ze gelijk.
Ziet er echt mooi uit

Groetjes Astrid

3 Laatst bewerkt door Carin (12-01-2008 14:32)

WOW!!!
Aan mij de eer om de 1e reaktie te geven!
Dit is werkelijk... echt Wendy!!!!!
Ik kan er maar niet over uit dat jij dat kan! TOP! Hoe krijg je het voor elkaar? Gelukkig mag ik eind volgende maand bij jou op workshop :)

De dames zijn prachtig!

Veel succes met je life and cooking taart! Ik zit morgen voor de buis. Ben eigenlijk wel blij dat de zwemles van m'n dochter werd afgezegd :lol: want nu kan ik L&C kijken!

EDIT na het verzenden zag ik dus dat ik NIET de 1e was...
Astrid en ik tikten tegelijk :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Je herkent jouw stijl echt altijd vind ik. Welk thema het ook is, het is een hele duidelijke stijl and a fabulous one it is!

Heel veel succes met je L&C taart, ben

5 Laatst bewerkt door rianne1970 (12-01-2008 14:36)

ooohhhhhhhhhhh WAUW Wendy ik ben verliefd op een taart geloof ik,wat een plaatje weer zeg!!!

(whahaha dochter lief van 4 ziet hem en roept mama die wil ik voor mijn verjaardag....grrrrrrrrrrrrr,gelukkig pas over 10 maanden dus hoop dat ze het vergeet...dit lukt mij dus nooit niet!!!)

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

6

oohhh wat eeen geweldig mooie taart!!! echt helemaal geweldig!!!

en helaas kijken mijn meiden net mee en 1 roept heel hard WAUW IK WIL DAT OOK!!!!! mijn antwoord nou echt niet.....

maar hij is super Wendy ik benbenieuwd naar je L&C taart!!

7

Wauw zeg!!! :thumb: :thumb:
Hahaha, dan zegt ze; puzzelen van deze drie vind ik altijd zo lastig... :P
Of je hem nou puzzeld of boetseerd, het is allemaal even prachtig!!!
Ben ook erg benieuwd naar je taart voor morgen!!! :Y

8

Mijn dochter van net drie: ohhhh...mama dat is K3 !!!! Mama lacht en zegt: "weet je het wel zeker ?"

"Jaaaaaa" , zegt ze...."en die wil ik ook op mijn taartje" :S (het lachen was opeens over)

9

Wouw Wendy ! Wat heb je dat knap voor elkaar gekregen. Vorige week maakte iemand nog voor de grap de opmerking "nou dan boetseer je ze toch" en zie het resultaat: het lukt je nog ook !! Ik vind 'm wederom superknap en zo mooi afgewerkt,........zucht

Succes met de taart voor morgen ! Ik zal ook voor het eerst naar dit programma gaan kijken. Maak je niet al te druk, want ik vrees, dat ze iedere taartenbakker toelaten (dat vertelde Irene M. op de radio : "iedereen die iets bakt mag komen...."). Ze zullen je al snel op de voorste rij toelaten !

Groet, Jolanda

10

Nou nou,je hebt er werk van gemaakt,nadat je eerst een k3 meisje geplet had,beetje ontevreden?
Maar uiteindelijk is het een supertaart geworden,ik vind ze heel goed op de meiden lijken,gaaf!!!!!!
Nu nog je taart voor L&C.
Bem benieuwd,heel veel succes morgen,hier gaan we ook naar je kijken en naar de anderen ook natuurlijk,niet te nerveus worden he?:)

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11 Laatst bewerkt door Do (12-01-2008 14:52)

Zooooooooo.....die is super gemaakt zeg!!!
Mijn dochter en ik roepen samen in koor ooooooohhh....dat is mooi....je begrijpt een hoop gegichel hier.

Heel veel succes met je taart voor Life & Coocking....geniet van het moment.....

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

zelfs het onmogelijke is voor jou een koud kunstje ;)
ik weet hoe je hier aan gewerkt hebt maar het is dan ook echt de moeite waard geweest, prachtig hoor!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

13

Oooh wat gaaf zeg. Echt wel k3. Als de kinderen het zeggen dan is het zo.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

Oh die is leuk geworden.

15

hij is weer geWENDig!!! :)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

16 Laatst bewerkt door wietske (12-01-2008 15:07)

Hahaha puzzelen zie je tegenop en dan boetseer je ze maar.. pfffffff... toe maar... zucht ze zijn geweldig hoor !!!! Ben erg benieuwd naar jou methode hoe de armen van Karin zo goed blijven zitten... Helemaal super hoor en ook ik wens jou en de andere meiden van het forum heel veel succes bij L&C. Hoop dat de eerste rij volledig gevuld is met onze 'leukste taarten' ;)

PS Ik zie nu ook dat je een nieuwe fotoplek hebt uitgezocht, je workshopruimte :) De achtermuur is niet meer volledig wit ;)

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

17

Mooi!! En ik kan niet wachten om het resultaat van Life and Cooking taart te zien!! Vind ik een hele leuke show ;)

18

whoo super moooi weer, maak je maar mooi morgen dat kan niet meer stuk!!!!!!!!!
geweldig ! Zit er onder meisjes ook nog cake? werk ze nog!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

19

In 1 woord: GEWELDIG :thumb:

Groetjes Angelique

20

Dit is weer een knap staaltje boetseerwerk. GEWELDIG!!!!

21

WAUW!!! echt onwijs knap gedaan. Hoe doe je dat toch..

22

Leuk! Heel lief alledrie en inderdaad zooo knap gemaakt!

23

hij is heeeeel erg mooi geworden zo. En dat je boetseren makkelijker vindt dan puzzeleen.......:) ongelovelijk.

Ben erg benieuwd naar je taart voor morgen, maar het wordt vast iets moois. Ook ik zal dit programma voor het eerst zien..

groetjes Myrthe

24

De reactie van mijn dochter (met downsyndroom en K3 verslaafd):

ooooooooh Kristel
ooooooooh Karen
ooooooooh Kathleen,

Dus hoezo ze lijken niet. Ze lijken enorm. Super gedaan dus.

25

jeetje wendy het is weer een pracht... succes met je taart voor morgen. Zie je vast wel verschijnen morgen op de buis..

Groetjes van Miranda
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl