Onderwerp: marsepeintjes en koekjes
Weeral bloem op stokjes me bijpassende marsepeintjes voor een babytje.
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » marsepeintjes en koekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weeral bloem op stokjes me bijpassende marsepeintjes voor een babytje.
wat een prachtige koekjes en je kleine bloempotjes zijn lieffff....helemaal leuk zeg...
Wat ontzettend mooi strak zeg. Ze zijn heel schattig. Ik wil dat toch ook eens gaan proberen, koekjes maken (nou ja, koekjes bakken kan ik wel, maar nu nog leren ze zo mooi af te maken )
Prachtige kleuren en wat een leuk idee !
Die koekjes zijn al erg leuk maar die 'marsepeintjes' zijn helemaal geweldig!
PRACHTIG!!!! (vanmiddag ga ik me wagen aan mijn eerste koekjes zo mooi als deze zullen ze echt niet worden hoor)
Wat mooi zeg. Ik wil ook wel eens koekjes gaan proberen. De stokjes zijn dat speciale stokjes of sate stokjes?
Natascha
ze zijn ook heel erg leuk!
Super leuk en erg mooi!
Waarmee "bekleed" je de koekjes nou?
Zijn die marsepeine bloembakjes massief?
Waar haal jij die schattige doosjes vandaan?
helemaal schattig!
Saskia
Het is massief marsepein, maar dat zijn minitjes een cm of 6 is het doosje dacht ik ?
Stokjes haal ik in een knutselwinkel, ze steken met een lengte van 22 cm ongeveer uit.
Wat maak je toch weer prachtige dingen.
heel mooi blijven ze, die bloemen. Zijn de bloempotjes helemaal van marsepein of zit er een beetje cake in ?
O wat leuk zijn ze zeg!!
Zijn de bloemkoekjes nu versierd met icing, of ook met marsepein?
Weer een meesterwerkje hoor!
Lieve koekjesfee,
Zou je uit jouw enorme ervaring willen putten, en me vertellen hoe lang vantevoren ik koekjes kan bakken,om later uit te delen op school?
Onze dochter is op maandag jarig en wil dan graag trakteren in de klas, maar op zondag hebben we volop bezoek, en voor zaterdag heb ik al 2 bestellingen staan?!
Zou het te vroeg zijn om al op vrijdag de koekjes te bakken? Ik wil er uiteindelijk stokjes in steken en ze met een beetje jam en fondant bekleden.
Mocht je nog tips hebben,graag, want alhoewel ik wel eens koekjes heb gebakken, heb ik de "truc" met de stokjes nog nooit gedaan.
Alvast bedankt voor je reactie!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem.
Prachtig
aawh super lief
die kleurencombinatie is ook echt super .
Wat een lieve koekjes en "marsepeintjes" echt heel erg sweet!!!! Mooi gedaan hoor!!
De kleurtjes zijn tof die combi is zo chique! De bloempotjes zijn superschattig en vast ook weer een hele klus
(die stokjes zijn dat de sat
Wauw!!!!
Wat zijn ze mooi!!!
Ik vind ze helemaal super, Blauw met bruin vind ik mooi!!
Leuk zeg en van die prachtige kleuren! De bloempotjes zijn echt superschattig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » marsepeintjes en koekjes