1

Onderwerp: dom geweest wat moet ik nu?

Ik ben vandaag vast lekker aan het kleuren van fondant begonnen voor een taart dinsdag.Ik moest een klein stukje hebben voor wat decoratie en daar moest tylose doorheen.Maar......wat doe ik met mijn suffe hoofd ,door de hele massa dus tylose!
En ik was al lekker aan het kneden toen ik er achter kwam.

Kan ik dit nog gebruiken om te bekleden of moet echt opnieuw beginnen?Word het niet te hard?Waarschijnlijk wel toch?

Ik voel me zo stom...... :grr:

Notje

Groetjes Notje

2

Re: dom geweest wat moet ik nu?

Ik zou het niet gebruiken om de hele taart te bekleden, echt lekkerder wordt je fondant er niet van namelijk (proef maar eens). Je hoeft het ook niet weg te gooien, even goed verpakken en als het heel erg hard is voor gebruik heel eventjes in de magnetron leggen dan wordt het iets zachter. Vervolgens natuurlijk heel goed doorkneden.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

3

Ik heb dat ook al eens gedaan met marsepein en ik proef niet massaal veel vershil hoor ...maar ik gebruik wel tylose vand de apotheek en deze stijft ook niet zo heel geweldig. Ik hou de tylose fondant ook meestal voor andere taarten maar id h

4

Ok

Groetjes Notje