1

Onderwerp: Wie belangstelling bruidstaart 250!personen in Essen(dld)?

Een collega vroeg mij gister of ik ook een taart voor 250 personen maak, voor haar broer die gaat trouwen in Essen, Duitsland. \nou, ik doe niet zo snel moeilijk maare...dat gaat mij te ver. Kennen jullie iemand, of een team, die deze uitdaging wel willen doen?ik weet verder niet wanneer, wensen etc. maar goed, wellicht kan ik jullie met hen in contact brengen.

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

2

Re: Wie belangstelling bruidstaart 250!personen in Essen(dld)?

zo he voor 250 man..dat wordt me nogal een feest :) wel een leuke uitdaging. waarom doe je het zelf niet? hebben ze zoveel speciale wensen dan?

3

Nou ik zou het graag willen doen maar Essen is een beetje ver uit de slinger. Tenzij ze willen afhalen natuurlijk :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

nee, afhlaen is voolgens mij geen optie. ik vind zelf zoveel bekleden nogal wat werk, dan kom je in je eentje tijd tekort, invriezen wordt ook lastig, nogal veel vind ik en versheid komt ook in het gedrang, volgens mij moet je het gewoon met een paar man/vrouw doen , toch??

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

5 Laatst bewerkt door Sweetgirl (12-01-2008 06:39)

nou misschien een leuk groepje samen vormen met wat mensen? Als je een grote vriezer hebt en je maakt de versieringen al van te voren dan moet het goed te doen zijn lijkt mij. En als ze niet kunnen afhalen is een bezorgservice natuurlijk ook altijd nog een idee. het is natuurlijk wel veel werk maar ook wel een hele leuke uitdaging!

als ik wat langer al zou bakken dan zou ik het ms best wel willen doen maar kom pas net om de hoek kijken. Ben wel al bezig met een eigen website omdat ik nu al vragen krijg van mensen wat zoiets zou kosten als ze bij mij een besteling zouden plaatsen en omdat ik het gewoon leuk vind mijn bakwerk te showen.

Maar echt ervaren ben ik nog niet zoals vele op deze site wel. Ik denk wel dat daar vast wel iemand tussen zit die deze uitdaging aan wil gaan. Succes ermee en als het uiteindelijk lukt laat je het ons dan nog wel even weten.

Altijd leuk om te zien hoe een forum andere mensen kan helpen.

6

ik volg dit topic met spanning... heb nl ook een bruidsfeest voor 250 personen in juni... we doen het ook met 3 hoor, alleen zou ik het niet gedurfd hebben.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

7

oh leuk leuk leuk ben zo benieuwd naar jullie resultaten

8

Je kunt een beklede taart probleemloos invriezen hoor. De versheid komt daarmee juist niet in het gedrang. De versheid zou wel in het gedrang komen als je niet gaat vriezen, want je kunt nooit zoveel taarten op 1 dag vullen, bekleden en afmaken.

Het is ook best in je eentje te doen. Goed plannen is de gouden regel. En je moet dus wat taarten kwijt kunnen in je vriezer. Die kunnen gewoon in een plastic zak en je kunt ze stapelen. Als je elke dag 1 taart doet, is de taart van gister reeds bevroren en daar kan dus de volgende bovenop worden gezet.

Minder handig wordt het als ze uit de vriezer komen. Dan moeten ze in dozen in de koelkast en nemen dus meer ruimte in als in de vriezer. Als je alle versieringen klaar hebt liggen gaan die er op de laatste dag op, als de taarten reeds ontdooit zijn.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep