1

Onderwerp: Nieuwe verslaafde erbij

Hallo dames,
In september mocht ik voor mijn jongste zoon een stapeltaart maken voor zijn 5e verjaardag. Daarvoor kwam ik op deze site terecht. Deed idee

Groet, Jolanda

2

Re: Nieuwe verslaafde erbij

Een beginner he? Hmmm ik wou dat ik zo`n beginner was. Schitterende strikken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

nou, ik ook! mooi hoor complimenten!!!!!
Joke

4

he Jolanda,

leuk dat je je hebt aangemeld en goed dat je meteen taarten hebt gemaakt onder de workshop beestjes van Wendy!! Heb ik nog geen tijd voor gehad: volgende week. Maar jij bent al reuze goed man: die strikken echt erg mooi gemaakt!

groetjes Myrthe

5

Nou ik vind ze nu al prachtig!

Welkom bij de leukste taarten forum.

Het is echt verslavend h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Wauw, geweldige taarten....de strikken zijn prachtig!

7

:Y :Y de verslaving heeft toegeslagen
ik zie u is een enorme fan van strikkenKaren :lol: en wat zien ze er goed uit.
Uiteraard zien de rest van de taarten er ook super uit en tja, niet alleen het bakken is verslavend, dit forum ook :O

heel veel bakplezier

Alles goed???? nee 3 fout

8

Haaaa! Super...!

Nou eh, jij hebt er anders nu ook een fan bij hoor! Je maakt hartstikke mooie taarten zeg... goeie afwerking, leuke originele dingetjes zie ik erbij... lekker gevuld (hoera hoera :9 ;) )

Ik herken zo je verhaal... en dan met name dat stukje over Naära en haar zoontje bij de AH... als ik ergens kom, waarvan ik weet dat er een 'forummer' woont... dan heb ik eigenlijk de neiging... om ze op te zoeken!! Hahahaha... gelukkig verkeer ik vandaag in de mooie positie enkele tientallen te mogen ontmoeten tijdens de freubeldag. Een paar heb ik al een (aantal) keer gezien, maar de meeste niet - en dat vind ik zoooo leuk!

Goed, om een lang verhaal kort te maken: welkom op deze site en dit (tevens verslavende) forum en ik wilde nog wel even vragen: die stapeltaart voor je zoontje, die je in september gemaakt hebt? Heb je daar ook een foto van?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Welkom nieuwe taartengek! En wat een ontzettende goeie binnenkomers heb je al gemaakt! Toch ook weer een complimentje voor ons allemaal op het forum... moet je zien wat we op deze manier aan elkaar kunnen overbrengen!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

mooie taarten hoor! ben benieuwd naar je volgende!

11

wat een prachtige taarten heb je al gemaakt....ik vind je witte strik met de hartjes zooooo lief...die ga ik een keer van je lenen....helemaal super....en fijn dat je je hebt aangemeld....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

12

Wauw, wat een prachtige taarten zeg en welkom op het forum, kan nu al zeggen dat je een aanwinst bent!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Helemaal fantastisch je bent al helemaal strikexpert zo te zien!

leuk dat je het zo snel te pakken hebt zeg!

supertaarten en zo mooi strak ook!

Wacht met spanning op de volgende lading!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

14

Wow wat een mooie taartjes!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

15

Je strikken taarten zijn werkelijk prachtig.
Leuke taarten heb je gemaakt voor de kikker en de koe.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

16

Jeetje ik wou dat ik zo begonnen was :D Wat een prachtige taarten zijn dat geworden.
Die strikken zijn fantastisch. Karin krijgt dadelijk competitie ;)

Welkom op het forum, en hier nog iemand die bij je in de buurt woont :)
Het verbaasde mij ook hoor, dat er zoveel 'taart-maak-verslaafden' in de buurt wonen. Je verwacht het niet als je net op dit forum begint, denkt dat je de enige
bent in de omgeving... die gedachte was snel voorbij :P

Groetjes,

Suzanne

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

17

Hele mooie taarten.
Ik ben ook zo verrast door deze site. Je zal mij niet snel tegen komen bij de AH hoor maar blijkt een vrouwtje vlakbij me te wonen die schitterende taarten maakt. Wie had dat nou verwacht in Friesland. We hebben inmiddels email contact en gaat ze binnenkort een dagje taarten maken met me doen. Allemaal dankzij deze site.
Geweldig he? Ik heb er zin in....maar ook een beetje eng omdat zij veel meer ervaring heeft. Bang om te blunderen denk ik.

Groet van Marianne (Friesland)

18 Laatst bewerkt door Jol321 (12-01-2008 15:01)

koenie schreef:

en ik wilde nog wel even vragen: die stapeltaart voor je zoontje, die je in september gemaakt hebt? Heb je daar ook een foto van?

Dat het forum verslavend is heb ik al ondervonden ! En nu ik er deelgenoot van ben, vrees ik, dat het nog meer gaat worden. Wat leuk om te zien, dat ik gisteravond laat voor het eerst een bericht plaats en er nu al zoveel leuke reacties zijn gegeven. Dat geeft de burger moed.
Ik wil nu ook de computer naar beneden verplaatsen, zodat ik niet meer halve avonden boven verstopt ben......

Op verzoek van Koenie (ik zag, dat ik 'm niet in mijn album had opgenomen): mijn eerste beklede taart gemaakt in september. Ik durfde niet met ijzerdraad te werken omdat me dat niet fris leek (later vond ik daar weer tips over), dus hier nog met sat

Groet, Jolanda

19

whahaha, als ik zo naar de data kijk heb je in een week 5 taarten gemaakt!! :)
enne, ik ben nog ECHT een beginner, ik maak nog veel fouten, maar dat zie ik bij jou helemaal niet, prachtige taarten hoor!!!

ik vond je eerste stapeltaart ook HELEMAAL geweldig, lekker vrolijke kleuren had je zoon uitgekozen :)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

20

Keetie schreef:

whahaha, als ik zo naar de data kijk heb je in een week 5 taarten gemaakt!! :)
enne, ik ben nog ECHT een beginner, ik maak nog veel fouten, maar dat zie ik bij jou helemaal niet, prachtige taarten hoor!!!

Klopt inderdaad: voor de Kerst ging ik helemaal los, om vervolgens alle redenen aan te grijpen om een taart uit te proberen.  Deze week heb ik er nog 3 gemaakt, die zal ik binnenkort even posten met uitleg. Dit heeft me al 2 bestellingen opgeleverd!

Mijn fouten zijn er zeker wel hoor: marsepein/fondant dat scheurt, vouwen aan de onderkant, geen strakke bekleding, niet recht snijden, te laat beginnen en daardoor een niet heel mooie afwerking etc.... maar ik merk, dat het leerproces door ervaring snel gaat. Vooral alle tips op het forum helpen hierbij.

Groet, Jolanda

21

Wat een prachtige taarten zeg en dat voor een beginneling?? Geloof er niets van!

Prachtige strikken.zucht hoop dat me dat ook eens lukt.verheug me al op de volgende taarten.

Groetjes Angelique

22

Wat een binnenkomer zeg! Je bent misschien een beginner in de letterlijke zin van het woord maar verder... absoluut niet! Schitterende taarten allemaal :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

23

Tjee wat een binnenkomer! Super taarten!! Prachtig!

24

Wat een prachtige taarten EN geweldige strikken!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

25

wow, en dat noemt zich beginner!! strak en die strikken, echt heel mooi gedaan