1

Onderwerp: Laatste spreekbeurt....

.... van mijn jongste dochter op het basisonderwijs over:  TAARTEN. Ze wil geen taart meenemen, maar wel iets anders leuks. Nou ja, dan ieder zijn eigen "taartje" in de sfeer van kerst/winter, al is het weer daar nu niet naar. Samen gemaakt!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8VLXXTX6.jpg

En ja, ze hebben een grote klas (33 kinderen):

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7IOYSTMG.jpg

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

2

Re: Laatste spreekbeurt....

Oooh super gedaan, geef mij ook zo`n spreekbeurt

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Nou als die geen 10 krijgt voor haar spreekbeurt! Helemaal leuk!

4

aaa wat leuk! Dat zal een leuke spreekbeurt zijn ;)

Groetjes Tweety!

5

oohh leuk zeg! Nou de klas zal blij zijn met deze spreekbeurt!

6

Ik ben eigenlijk stiekem best wel nieuwsgierig naar haar spreekbeurt... Hmmm eerst een uitleg over taart en dan zo'n heerlijk cakeje... yummy :)

7

super......ik wou dat ik jong was en bij haar in de klas zat :lol: mjammie

Alles goed???? nee 3 fout

8

wat zien ze er super uit.....als dat geen 10 wordt dan weet ik het ook niet meer.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

9

haha, mijn zoon wil ook zijn spreekbeurt over taarten houden! Hij heeft nog niet gezegd wat hij mee wil nemen.

Je cupcakes zijn erg leuk! Misschien ook een idee. Ik weet allleen nog niet wanneer hij zijn spreekbeurt gaat houden.

groetjes francisca

10

Da's lekker freubelen samen! Super!

Je hart fluitsert, luister goed!

11

Owww wat een gewldig leuk idee!! Onderwerp leuk enne... zo'n lekkere en mooie traktatie erbij is natuurlijk helemaal toppie!!
Vroeg me eigenlijk af.. heeft ze haar spreekbeurt (de tekst) toevallig in een word bestandje staan ofzo, ben namelijk wel erg benieuwd wat ze allemaal gaat vertellen.  Mijn kinderen hebben altijd zo'n moeite om een onderwerp te kiezen .. dus wie weet....
Misschien zou je het dan door willen mailen ofzo, of ben ik nu weer veeeel te brutaal?? :D :D :D

12

Cassie schreef:

Misschien zou je het dan door willen mailen ofzo, of ben ik nu weer veeeel te brutaal??

Ok

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

13 Laatst bewerkt door cassie (11-01-2008 19:03)

We hebben het werkstuk hier met veel belangstelling gelezen. Knap gedaan hoor!!
Ze waren hier al een beetje teleurgesteld :( dat de spreekbeurten voor dit schooljaar er al weer op zitten, maar volgend jaar is dit zeker het onderwerp!

En wat vond de klas er van? :P

14

Ik ben ook wel benieuwd naar de inhoud van de spreekbeurt... Is er al een cijfer bekent?? Kan niet anders dan een supergoed cijfer zijn.... Leuk onderwerp, interessant en vooral lekker....
P.s. op mijn website staat een klein stukje cupcake geschiedenis voor de volgenden die een spreekbeurt gaan houden....

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

15

Wauwww....

Mijn dochter wil ook haar spreekbeurt over taarten houden.

Nog even en dan zijn zij ook aangestoken ha ha ha ha......

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16 Laatst bewerkt door Do (12-01-2008 01:23)

marlies schreef:

P.s. op mijn website staat een klein stukje cupcake geschiedenis voor de volgenden die een spreekbeurt gaan houden....

Hoi Marlies,

Mijn dochter wil ook haar spreekbeurt over taarten/cupcakejes houden, dusssss......
Ga zeker met mijn dochter kijken op je website....Alvast bedankt!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

ik zoek eigenlijk een geschiedenis over taarten. hoelang dat het bestaat en wie er mee begonnen is. en het mag nog veel meer zijn. dit ook i.v.b. met een spreekbeurt. als iemand hier mee zou kunnen helpen , weet ik zeker dat het een goed spreek beurt wordt. WIE KAN ME DAAR IN HELPEN.