Re: boetseren...helemaal mijn ding.... en hij is leuheuk geworden
Je visser is erg goed gelukt, ik vind boetseren ook het allerleukste van het cakedecoreren. Die puzzelplaatjes liggen me helemaal niet (en daar heb ik geen geduld voor)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » boetseren...helemaal mijn ding.... en hij is leuheuk geworden
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je visser is erg goed gelukt, ik vind boetseren ook het allerleukste van het cakedecoreren. Die puzzelplaatjes liggen me helemaal niet (en daar heb ik geen geduld voor)
Wauw. Echt een geweldig mooie taart. Ik vind boetseren ook veel leuker dan puzzelen.
WAUWIE! Dit is supercool gemaakt joh! Je kan echt goed boetseren.
Cool!
Wat heb je het erg mooi gemaakt! Boetseren is inderdaad echt jouw ding!
zo he wat een schitterende geboetseerde man echt super en met recht dat je zoveel foto's plaatst meerw as ook niet erg geweest!
super gedaan...boetseren is echt jouw ding ja!!!
Helemaal TOPPIE!!!
Prachtig gedaan ! Perfect geboetseerd !
En dan heet 'ie Angelo.... dat is extra grappig! Als ik ga googlen zoek ik ook altijd even op Engelse en Duitse zoektermen, is nog goed voor je talenkennis ook... En in het Duits is vissen... angeln.... dat vind ik nou leuk! Maar we dwalen af...
Je taart is ook helemaal leuk gelukt! Grappig kereltje, leuk koppie!
Zeker LEUHEUK!!! Echt heel mooi gemaakt!
Heel leuk gedaan !!!
Boetseren is ZEKER jouw ding 
Super joh!
Wauw!!!!
wat leuk! knap hoor.
Heel mooi geboetseerd,je moet er zeker mee doorgaan,net echt je vissertje,top.
groetjes,Natasja.
Vergeven hoor
Want van zo'n mooie taart moet je wel veel foto's plaatsen! Knap gedaan!
Hoe krijg je die prachtige houtstructuur op de plankjes? Is daar een apparaatje voor?
Superrrrrrrr 
Wauwie, super mooi gedaan. Daar kan ik nog alleen maar van dromen. Heb eigenlijk nog nooit geboetseerd. Maar jij bent er wel een kei in zeg!!!
Mecheline
Hoe krijg je die prachtige houtstructuur op de plankjes? Is daar een apparaatje voor?
dat is deze:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=85
Dit is toch geen boetseren... dit is toveren!
Heel mooi!
groetjes,
Efje
Kwijl....Supertaart! Fantastisch gemaakt.
En die ogen hoe krijg je dat voor elkaar?
Joke
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » boetseren...helemaal mijn ding.... en hij is leuheuk geworden