1

Onderwerp: Klopt dit wel???

Ik heb gister voor mijn slagroomtaart een kapsel gebakken, maar..... als ik er op druk, klinkt hij alsof je op een vochtige spons drukt!!!!! Klopt dat wel??
Hiju is wel gelijkmatig gerezen, niet weer ingezakt, ik kan er g

2

Re: Klopt dit wel???

Als ie netjes terugveert en de prikker komt er schoon uit, dan moet het eigenlijk wel goed zijn hoor. Dat sponzige gelui heb ik ook, als ie net uit de overkomt. Dan maakt ie zelf een beetje van 'zuig' geluidjes (hahahah, ofzoiets dan).
Als je hem vanavond wil opensnijden, stop hem dan nu in een plastic zak. Ik snijd de taarten nog steeds open met een groot broodmes. En dan heel secuur natuurlijk! Werk met saterprikkers aan de zijkant om de lagen weer precies op hun plek terug te leggen. Succes!

3

hahaha, ja dat geluidje, dat hoort!!! Hij is gewoon goed, maak je geen zorgen!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

4

Pfieuw, wat een geluk!! Want ze zien er echt hartstikke mooi uit!!

Ik heb ze alleen gewoon op het aanrecht staan, niet in een plastic zak, is dat erg?? Ze staan er al zo sinds gisteren namelijk.

Ik heb inmiddels bij mijn moeder een lang mes geronseld, die in 1 keer de hele breedte van de taart haalt, want ik heb alleen van die korte messen, niet handig volgens mij.

Maar ik ga er maar gewoon uit dat het gaat lukken en haal dus geen taart meer in de winkel.

5

Lalidan schreef:

Pfieuw, wat een geluk!! Want ze zien er echt hartstikke mooi uit!!

Ik heb ze alleen gewoon op het aanrecht staan, niet in een plastic zak, is dat erg?? Ze staan er al zo sinds gisteren namelijk.

Ik heb inmiddels bij mijn moeder een lang mes geronseld, die in 1 keer de hele breedte van de taart haalt, want ik heb alleen van die korte messen, niet handig volgens mij.

Maar ik ga er maar gewoon uit dat het gaat lukken en haal dus geen taart meer in de winkel.

Hoi hoi, je kunt als de taart eenmaal afgekoeld is deze wel beter in een plastic zak doen, dan blijft ie wat verser, maar goed nu is het al zo dus zou me er geen zorgen oer maken, misschie  nu nog even de plastic zak eromheen doen tot vanavond!

Sukses met je taart!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"