1

Onderwerp: bourbon mix

ik heb van die pudding mix maar nu wilde ik die gaan gebruiken als vulling en dan dus niet met melk maken maar met botercreme. kan dit eigenlijk wel?

2

Re: bourbon mix

Ik heb het met de pudding mix van saroma ook gedaan dus neem aan dat het met bourbon ook wel kan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

en maakt de hoeveelheid dan nog uit? of gewoon op smaak erbij doen? in melk lost de poeder nl op en in boter denk ik niet of wel?

4

Sweetgirl schreef:

en maakt de hoeveelheid dan nog uit? of gewoon op smaak erbij doen? in melk lost de poeder nl op en in boter denk ik niet of wel?

misschien gelijk door je vocht en botercrememix  (als je die gebruikt) mengen?

Alles goed???? nee 3 fout

5

Sweetgirl schreef:

ik heb van die pudding mix maar nu wilde ik die gaan gebruiken als vulling en dan dus niet met melk maken maar met botercreme. kan dit eigenlijk wel?

Puddingmix moet je normaal even koken dus ik weet niet of dat zo wel gaat! Saroma kun je namelijk gewoon met melk opkloppen en banketbakkersroom ook maar als het echt een kookpudding is denk ik toch dat je het gewoon moet koken.
Je kunt het wel eenmaal klaar door de botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

Ooh sorry ik wist niet dat bourbon kookpudding was. Saroma doe ik er gewoon doorheen mixen. Tot ik de smaak lekker genoeg vind.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

jolanda71 schreef:

Ooh sorry ik wist niet dat bourbon kookpudding was. Saroma doe ik er gewoon doorheen mixen. Tot ik de smaak lekker genoeg vind.

Nou Jolanda, ik ging ervan uit dat het zo zou zijn maar misschien heb jij wel gelijk hoor en is het geen kookpudding ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

8

Lara M. schreef:
jolanda71 schreef:

Nou Jolanda, ik ging ervan uit dat het zo zou zijn maar misschien heb jij wel gelijk hoor en is het geen kookpudding ;) :-D

Ooh oke dan moeten we even wachten op het antwoord van sweetgirl. Is het kookpudding of niet hihi

9

'T is lekker, ' t is luchtig, Bourbon, bourbon...?
Dat is geen kookpudding toch? Alleen melk erbij en mixen, opstijven en klaar toch?
Ik zou het zo als vulling gebruiken, misschien een beetje minder melk, voor een wat steviger resultaat. Verwerkt in botercreme (dan ipv de suiker?) lukt vast ook!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

het is geen kookpudding hoor gewoon net als saroma :)

ik  wil het graag door de botercreme doen dus ga het gewoon uitproberen en wat is bbroom?

11

bbroom is banketbakkersroom.

Ik was net boodschappen wezen doen en heb ook stiekum even gekeken en indd geen kookpudding. Dus kan je het net als saroma door slagroom of door botercreme doen. Naar eigen smaak. Gewoon telkens even proeven :P