1

Onderwerp: Update recepten op site

Hoi allemaal, het heeft even geduurd (zoals ik al zei bij de Mylo-taart, mijn energienivo is heel laag nu in de winter dus er kan niet zoveel...) maar ik heb eindelijk weer nieuwe receptjes bijgeplaatst op mijn site (www.tartacadabra.nl).

Onder andere de gevulde speculaas van het recept van mijn oma (maar ik ga er vanuit dat iedereen wel een recept heeft hiervan ;) ), is meer een eerbetoon aan haar :-)
Een verrukkelijke chocolade-kastanjetaart, echt de moeite waard om te proberen, chique petit fours (voor de ton-sur-ton snobjes onder ons ;) :-D) en een hele verzameling aan bavaroises, het recept van de swiss meringue botercr

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

2

Re: Update recepten op site

Oh ik heb net even zitten kijken lara, maar dit is weer overheerlijk joh!

3

Leuk!! Ik ga snel op je site kijken :)

4

leuk ! ga snel kijken toevallig vanmiddag nog taarten zitten kijken maar niet bij je recepten gekeken toen.......

bedankt voor  de recepten en leuke site hoor

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

6

Jammie ...daar ga ik er zeker enkele van uitproberen, thanks!!!

7

Ik heb gekeken Lara, en er zitten weer heerlijke recepten bij. Ben fan van veel van jouw recepten. De chocotaart met abrikozen en noten is heerlijk. Die heb ik een keer gemaakt. Mijn schoonouders vonden die ook heel erg lekker en die moet ik nu ook voor mijn schoonvaders verjaardag maken. Zo zie je maar: Jouw recepten gaan het hele land door! Bedankt voor de inspiratie.

Groetjes Jolanda

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

Tof zeg dat je al die recepten deelt! :) Tijd te kort en (kilo's teveel :P) om alles uit te proberen :D

Groetjes, Marleen

9

Jolanda 69 schreef:

Ik heb gekeken Lara, en er zitten weer heerlijke recepten bij. Ben fan van veel van jouw recepten. De chocotaart met abrikozen en noten is heerlijk. Die heb ik een keer gemaakt. Mijn schoonouders vonden die ook heel erg lekker en die moet ik nu ook voor mijn schoonvaders verjaardag maken. Zo zie je maar: Jouw recepten gaan het hele land door! Bedankt voor de inspiratie.

Groetjes Jolanda

Hoi Jolanda, wat een lief berichtje laat je hier achter zeg voor me, dank je wel! :o
En ja super om te lezen dat de recepten gebruikt worden en zo in de smaak vallen!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"