1

Onderwerp: neptaart

Voor de twee onderbouw klassen waar mijn dochters zitten,  2 neptaartjes gemaakt. Vond het leuk om te doen, zeker met de acrylaatkit spuiten, maar echte taartjes maken vind ik toch makkelijker. Heleboel dingen die ik in mijn hoofd had, lukken niet echt met piepschuim en fimo.

Wel leuk dat mijn jongste spruit vrijdag als eerste de taart mag 'gebruiken', ze word dan 4!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6J6G4CNE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IWBFGYZ4.jpg

nu weer snel verder met de voorbereidingen voor het echte werk!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: neptaart

Harstikke leuk voor het basisonderwijs. Elke verjaardag wordt nu op school ook een echt feestje!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

3

wauw heel erg mooi gemaakt!!!!
Daar zullen ze op school zeker heel erg blij mee zijn!!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

Heel leuk! Misschien ga ik je nog om tips vragen, want ik vind de taart van mijn dochters klas voor verbetering vatbaar (weet alleen niet hoe juffie daarover denkt ;))

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

5 Laatst bewerkt door Bien (25-09-2007 10:50)

haha, dat had ik ook Katja, gelukkig hoorde ik een van de juffen er zelf over praten, dat ze een nieuwe nodig hadden en toen heb ik het gelijk aangeboden en toen ben ik gewoon naar de andere klas gestapt en gezegd of zij soms ook een nieuwe wilde. Nou had de juf de 'taart' zelf  gemaakt, dus voelde me wel even lullig, maar ze was heel enthousiast en wilde ook graag een nieuwe.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

leuke taarten hoor! is een idee voor hier ook die oude taarten weg!

7

Wat zijn ze leuk geworden! Dat maakt het jarig zijn op school nog specialer :Y. Bij ons hebben ze zoiets niet, ik zal eens een balletje opgooien...:D

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

8

Die zijn wel heel leuk geworden hoor! Wat een vrolijke kleurtjes!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

9

geweldig, wat leuk; weer eens wat anders dan alleen kaarsjes op een bord. eh...hoe heb je het gemaakt? geef je je geheimen aan ons prijs zodat we alle basisscholen in nl. blij kunnen maken?

ik functioneer alleen op suiker...

10

Ik vind ze onwijs leuk geworden Bien!! :Y En erg leuk ook dat je dochter als eerste de kaarsjes mag aansteken!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

11

Heel simpel gemaakt hoor, dummy's van de webshop geverfd, stipjes op de onderste taart ook geverfd. Van fimoklei cadeautjes gemaakt en ronde cirkeltjes waar de waxinelichtjes inpassen. Wilde ze eerst in de taart laten verzakken, maar dat gaat niet zo lekker met piepschuim.Met acrylaatkit de slagroom gemaakt, dank aan mede forummers voor de tip, werkt echt heel goed en leuk om te doen.

Voor Koenie, vulling Pritt Alleslijm en Tesa universele  lijm

12

Wat een vrolijke taartjes!

Groetjes Ingrid

13

Bien schreef:

Ik weet niet wie van jullie het ergste is! :lol: :lol: :-D

Maar igv 2 prachtige neppers!!!

14

Whoehahahahahaha!!! :lol: 

Koenie ligt h-e-l-e-m-a-a-l in een deuk :lol:

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15

Hartstikke bedankt Bien.
Ik ben net gevraagd om een nep taart voor op mijn stage adres te maken en deze is wel erg leuk!!

groetjes Francisca

16

het is toch helemaal goed gelukt. :)

Ik vindt ze prachtig.

groetjes marlies (en een dikke miauw van de Jongens)

groetjes marlies

17

Heb ze vanmorgen aan de juffen gegeven en ze zijn er helemaal  blij mee en de kinderen waren er niet bij weg te slaan.  Ik had ook express lekkere vrolijke kinderkleurtjes gedaan!

18

O Bien, wat zijn ze leuk geworden!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

19

Met de zoekfunctie kom je een heel iend... dat blijkt wel :) ... maar die zoekfunctie beantwoord geen vragen :lol:

Bien, hoe heb je die kit gespoten? Ja met een kitspuit, dat neem ik tenminste aan, ben niet helemaal blond :D ... (weleens een beetje)

Nou heb ik vrij weinig verstand van klussen... en van kitten... maar als ik iemand weleend met zo'n kitspuit in de weer zie zit daar gewoon een klein rond gaatje aan. Ik neem aan dat jij niet je Wilton spuitmondjes hebt gebruikt hiervoor :lol:

Ik ga namelijk ook zo'n nepperd maken voor de klas van mijn dochter. De dummies heb ik al in huis, de verf kan ik momenteel even niet meer vinden :cool: maar dat komt wel goed :) , en voor de rest moet ik even kijken wat ik nog verder nodig heb.
Vroeg me ook al af hoe ik de waxinecupjes zou gaan vastzetten. Nu weet ik het :Y
Nu even uitvogelen hoe ik in mijn geval aan fimo kom,

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

20

Ziet er wel leuk uit ;)

Groetjes Tweety!

21

leuk!
zeker goed om ook eens in't echt te maken...

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

22 Laatst bewerkt door Dorieneliane (10-01-2008 10:35)

oh deze vind ik helemaal leuk!! Tis zo jammer, dat ik maar 1 model kan handhaven, met de drukte...maar deze is helemaal crea!
Even googlen op Catchy Cakes.. hahaha allemaal nep!

23

Bien schreef:

Whaaahahahaha, leuk.
net zo leuk als je taarten.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

24

als echte kaarsjes niet mogen, kan je bij de blokker van die nepwaxinelichtjes op batterijen kopen, die branden net echt.

fimo kan je bij pipoos of VD of andere hobby winkels kopen (misschien zelfs wel bij de praxis). ik weet niet of je zaterdag naar koenie komt, want ik heb nog een heleboel thuis liggen (geen idee of het nog zacht is)

25

anders pakje quik mix (fimo shap bij Pipoos)kopen, is het zo weer zacht!