Onderwerp: oreokoekjes
wie kan mij vertellen wat voor soort koekjes oreokoekjes zijn, en waar je die kan halen. De chocolademousse gebruikt als vulling, kan je dit ook gewoon in de supermarkt kopen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oreokoekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wie kan mij vertellen wat voor soort koekjes oreokoekjes zijn, en waar je die kan halen. De chocolademousse gebruikt als vulling, kan je dit ook gewoon in de supermarkt kopen?
Ik weet alleen dat ze heerlijk zijn en dat ze hier in de buurt niet verkopen. (heb ze aan zee gekocht en geproefd. maar helaas was de verpakking snel leeg )
De chocolademousse die ik meestal gebruik is die van mona te vinden in iedere supermarkt in de koeling.
dat ze hier in de buurt niet verkopen.
Albert heijn verkoopt drie soorten: de gewone en die met melk of witte chocolade omhuld.
Heb je geen Albert Heijn in de buurt dan? Die zit toch door heel nederland?
De Plus verkoopt ze ook.En als ik me niet vergis ook de Jumbo.
Oreokoekjes zijn chocoladekoekje met een vanillecreme ertussen.Als ik me niet vergis zijn het echte amerikaanse koekjes.Erg lekker jammie!!
We hebben hier wel AH's liggen maar die hebben ze niet. (wel met witte chocolade en daar hou ik nu echt niet van. ik ga voor chocolade met chocolade )
@ Angelique: welke Plus in M'tricht heeft ze. Dan kan ik eens gaan kijken na mijn werk :-D
Ow dat klinkt wel heel erg lekker, nu moet ik natuurlijk ook op zoek!
Hier liggen ze ook gewoon in de supermarkt.
Ik heb ze gekocht bij de C1000 en zag dat ze ze bij de Vomar ook hebben en ze zijn h
@ Angelique: welke Plus in M'tricht heeft ze. Dan kan ik eens gaan kijken na mijn werk :-D
Bij de Plus op de beente (zo heet de straat)in Heugem(dat is de wijk praktisch naast het ziekenhuis .En de Jumbo heeft ze ook.Jumbo bij de mediamarkt hier in Maastricht,aan de Franciscus Romanusweg of de Jumbo in Malberg
oohhh nou moet ik opeens w
Nathalie schreef:@ Angelique: welke Plus in M'tricht heeft ze. Dan kan ik eens gaan kijken na mijn werk :-D
Bij de Plus op de beente (zo heet de straat)in Heugem(dat is de wijk praktisch naast het ziekenhuis .En de Jumbo heeft ze ook.Jumbo bij de mediamarkt hier in Maastricht,aan de Franciscus Romanusweg of de Jumbo in Malberg
Oke, dan kan ik op pad :-D Keuze genoeg om langs te gaan :-D
Waar kan ik het recept vinden voor de oreokoekjes vulling?
Ja dat was ook mijn volgende vraag, hoe gebruik je de koekjes als vulling?
Gewoon verkruimelen en door de stijfgeslagen slagroom doen,h
Ze zijn ZOOOOOOOOOOO Lekker..... En ze hebben ze bij de C1000 ook!!!
Pffff oreokoekies, tja wat kan ik daarover zeggen, heb ze voor het eerst gegeten in 1999 (jaja memorabel moment ) in Spanje, ging met pakken in mijn tassen terug...en sindsdien... altijd op zoek naar de oreos, gelukkig heeft de AH ze hier, zit om de hoek en de avondwinkel ook :-D wat een gelukkig mens ben ik toch
Heb er net nog 4 weg zitten werken bij de koffie.....mjammie!!
Ja, bij AH, en ik heb ze door chocomousse gedaan, verkruimeld. Was wel een zware hap, denk ik....
Oreokoekies??? nooit van gehoord!!! Wat doe je er mee???
O nee..... vertel het maar niet..... Sonja he!!!
OREO'S zijn megasuperlekker... Ik heb ze ongeveer 15 jaar geleden voor het eerst in New York gegeten en 12 grote pakken mee teruggenomen in de handbagage (meer kon echt niet).
Je hebt ze tegen woordig ook in een kleiner formaat deze koekjes hebben een doorsnee van ongeveer 2 cm (afkick formaat)
Let op als je er heel veel van eet wordt je ontlasting ook zwart, maar who cares???
Groetjes,
Efje
Ik heb ze ook net gehaald bij de c1000 en nu nog een reden zoeken om een taart te maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oreokoekjes