Onderwerp: pindakaas cupcakes met choco botercreme
Beetje machtig maar toch wel lekker. Weer even mijn collega's als proefpersoon gebruikt. Er waren er toch nog die er twee op aten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » pindakaas cupcakes met choco botercreme
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Beetje machtig maar toch wel lekker. Weer even mijn collega's als proefpersoon gebruikt. Er waren er toch nog die er twee op aten.
Wow, heb je daar een recept van? Ik ben nogal gek op pindakaas
Ze zien er echt heerlijk uit!
Ziet er lekker uit!
Staat ook nog op mijn verlanglijstje om eens te maken.....
dat klinkt ontzettend lekker!!! heb je ook het recept? (of iemand anders....I love peanutbutter....mjammie)
Ik zal het even opzoeken en dan zet ik het erbij deze week
groetjes van Mariska
ok
ja hoor erg lekker heb ik ook een keertje gemaakt!!!!!MJAMMIE was het!!!!
Ik wacht nog met smart op het recept....Rianne heb jij het recept misschien voor mij?
ik heb een engels recept...maar wel te volgen hoor...mail me maar stuur ik hem door
ziet er lekker uit!
Sory sorry sorry sorry, nogal druk gehad (hoewel gehad betekend dat je het niet meer hebt) het recept is toegevoegd
groetjes Mariska
hihihi.....maakt niet uit hoor
hmmm jammie. Weet je wat ook lekker is ? Pindakaas koekjes. Wel een calorieen bom maar erg lekker
Mjam mjam mjam!
hmmm jammie. Weet je wat ook lekker is ? Pindakaas koekjes. Wel een calorieen bom maar erg lekker
dat klinkt heel goed
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » pindakaas cupcakes met choco botercreme