Onderwerp: Zaterdag naar de film geweest!
en wat ik niet verwacht, vond hem (I am Legend) doodeng... maar de cupcakes waren wel een succes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zaterdag naar de film geweest!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en wat ik niet verwacht, vond hem (I am Legend) doodeng... maar de cupcakes waren wel een succes!
Ooh wat leuk gedaan zeg!!
knap gedaan! wat is dat wit met goud op?
leuk bedacht zeg!
Ik wou laats ook met vriendinnen erheen maar hun vonden die film maar nix en wouden naar moordwijven vreselijke foute film maar wel leuk
Wat een leuk idee!! En mooi gedaan ook!
I am legend vond ik een beetje tegenvallen.....saai eind en zo zielig dat z'n hond dood ging.
maar de cupcakes zijn helemaal leuk geworden...helemaal in stijl!
wat een super cakejes...helemaal top
onwijs gaaf!!!
Wat een super cakejes.. Echt HEEL erg leuk
Wauw wat zijn ze knap gemaakt zeg! Super
...And the oscar for the best filmcupcakes goes to... Dorieneliane!!!
Groetjes,
Efje
oh wat zijn deze PRACHTIG!!!! erg leuk gedaan zeg, deze ga ik toch in mijn mapje bewaren hoor.
hahaha thanks dames! M'n popcorn is wat marshmellows ( 2 stuks per cupcake) geknipt..dan plakken (met wat icing) op je cupcake.. Ik heb de kleur Ivoiry heel waterig gemaakt en toen wat gebrushed over de cupcakes!
hahaha thanks dames! M'n popcorn is wat marshmellows ( 2 stuks per cupcake) geknipt..dan plakken (met wat icing) op je cupcake.. Ik heb de kleur Ivoiry heel waterig gemaakt en toen wat gebrushed over de cupcakes!
heel slim! en met het perfecte resultaat...
heel erg leuk gedaan zeg!!!!
Oooow wat een onwijs leuke cakejes!!
Wat een gaaf idee! Ook voor een filmfeestje met kids thuis!
Prachtig ! Echt super mooi !
super gemaakt hoor en origineel!
Wat een leuke cakejes.
Ik ben ook laatst naar de film geweest. Vond hem tegenvallen. Ik had een beter verhaal verwacht. Daarin tegen waren de zombies (hoe je het mag noemen ) verassend Maar goed ik ben niet zo bang voor die dingen, lig altijd in de deuk hoe eng mijn vriendinnen het vinden
Ooh die popcorn vind ik echt gaaf gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zaterdag naar de film geweest!