Onderwerp: wie vindt icing spuiten leuk?
Ik dus niet! Of de icing is te hard en dan breekt het steeds af of te zacht en dan loopt het weg. Ik vind het een crime.:( Manlief zei nog: Je h
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wie vindt icing spuiten leuk?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik dus niet! Of de icing is te hard en dan breekt het steeds af of te zacht en dan loopt het weg. Ik vind het een crime.:( Manlief zei nog: Je h
Jammer dat je het een crime vindt. Hij is ondanks dat toch erg mooi geworden.
Ik vindt het ook heel erg mooi geworden! Mooi deze pop heeft een heel leuke outfit aan!
het ziet er wel heel leuk uit en klinkt mmmmm heerlijK!
En hij is mooi!
Het is een schatje, enne gewoon blijven oefenen met icing hoor.
Erg lief taartje is het geworden! Het ziet er prachtig uit hoor, die gespoten icing van jou 
joh als je het eenmaal onder de knie hebt dan is het echt heel erg gemakkelijk. Je moet even de goede dikte weten, dus helaas veel oefenen 
Vind het toch een erg mooi resultaat hoor!
... en eeeerg lekker ! 
Ik vind hem heel erg mooi geworden. En ik durf nog niet eens aan icing denken, laat staan eraan beginnen, dus ik zeg Petje af hoor!!!
wow, schattig en mooi gedaan hoor.
ben ook aan hannessen geweest met icing, was ik vrijdag bij vriendin en die maakt zonder moeite icing die pcies goed is,hihi, blijkbaar is het deels geluk en deels oefenen??
Ze is schattig!!
Ik ben nog maar een beginner en nog nooit icing gespoten maar ik vind hem heel schattig !
Zoheee! Het ziet er heel mooi uit hoor.
Als ik je verhaal lees durf ik ook niet aan de icing, maar als ik het resultaat zie dan ga ik twijfelen... h
Leuk hoor!!
Wat een lieffie zeg, enne dat spuiten waag ik me nog niet zo erg aan, tenzij het niet uitmaakt of het niet zo netjes is.......hihi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » wie vindt icing spuiten leuk?