Re: "Esed-kleuren"
Als ik mijn contract heb dán krijgen jullie taart eerder niet!!
Laat dat nou precies de reden zijn waarom hij een vast contract heeft gekregen!! 
Geintje! Wat een ontzettend mooie taart en gefeliciteerd met het vaste contract!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Esed-kleuren"
Als ik mijn contract heb dán krijgen jullie taart eerder niet!!
Laat dat nou precies de reden zijn waarom hij een vast contract heeft gekregen!! 
Geintje! Wat een ontzettend mooie taart en gefeliciteerd met het vaste contract!!
SUPER (zowel de taart als het contract)! Ja met hoofdletters!
Mijn inspiratie kwam van een taart van internet, staat hier in het gedeelte wereld wijde web http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17751
Leuk zeg, ik heb de link daar neer gezet. Was al helemaal weg van haar taarten en vind jouw versie ook echt super!
Alles is er al getypt. Maar hier viel de mond open. Prachtig! Schitterend!
Je man scoort nou nog meer punten.
Marianne (Friesland)
Gefeliciteerd met je man zijn vaste contract!
Wat een feestmaal heb je gemaakt voor zijn collegas! Echt s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d 
Volgens mij vielen ze bij de drukkerij van hun stoel toen ze dit prachtexemplaar zagen. Hier zal je wel wat opdrachten van binnen krijgen! Gefeliciteerd met je taart en met het contract!
Gefeliciteerd !!!!!!
He ? Neeeee niet met je man, maar met deze PRACHTIGE TAART !!!!! 
Wow die is gaaf zeg!!!
Die hebben vast spijt dat dat contract er niet eerder is gekomen!!!!!
Oh een contract is echt heerlijk! En die taart is geweldig!
hier valt letterlijk je Mond van open zeg, wat een prachtig exemplaar! En zo kun je wel even jezelf promoten zeg!
Dat si zeker een reden om te vieren! En je hebt er een onwijs spektakel van gemaakt zeg! WAUW, WAUW, WAUW!!!!!!!
Zo strak, zo origineel, en die kleuren zijn prachtig.
wauw! echt super! (ik heb er geen andere woorden voor)
Wat een werkelijk schitterende taart!
Echt super!
En verder allereerst voor jullie beiden natuurlijk gefeliciteerd met het vaste contract maar waar ik nou nieuwsgierig naar ben: wat voor een taartvormen heb je hier voor gebruikt? Ik heb nog nooit zo'n stapeltaart gezien, maar ik vind hem prachtig!
Allereerst Hartstikke bedankt voor de onwijs lieve en enthousiaste reakties!! De vormen die ik gebruikt heb zijn de vormen die zeker de helft van jullie hier al in huis heeft......... De ikeabollen van middel groter grootst!!! Het kleine bolletje on top is een sligro bolletje. Van de grootste van de ikea is de bovenkant afge'zaagd' omdat anders de bol erop gaat kiepen.
Alvast een tip voor als je de grote bol gaat bakken..... Een bloemnagel of heating core of whatever wat de warmte geleid is z
Heel knap, de eerste die ik vandaag bekeek en ik kreeg een zeer spontane WAUW in mijn hoofd!!!
Wow, wat een prachtstuk!! 
Gefeliciteerd ook voor je man!!
gefeliciteerd !! En wat een prachtige taart zeg !!!!!
Strak en zo perfect in het midden al die taartjes op elkaar. GEweldig!!!
Wauw die ga ik even van je lenen hoor!!!!
sorry ik vergat en je man gefeliciteerd met zijn succes
groetjes Francisca
WAUW !!!!!
maar hoeveel mix gaat daar wel niet in ??????
wat een super geweldige taart..helemaal top.......van harte gefeliciteerd met het vaste contract van je man.....
WOOOOOW Annemiek dit is echt een PRACHTexemplaat, wat een onwijs gave supermooie taart heb je gemaakt zeg, ben er helemaal weg van!!

En natuurlijk gefeliciteerd met je man zijn vaste contract!
Mooi die ronde vormen op elkaar! En piekfijne details.
Proficiat voor jou en je man!!
*pakt een paar elastiekjes van het bureau, om kin op te hijsen*
Jeetje wat een prachtige taart is dat. Vind 'm helemaal te gek!
Felicitaties met het contract overigens
Gaaf die vormen zo!
Ik denk dat ze bij dat bedrijf wel blij zijn dat ze je man een vast contract gegeven hebben!
Gefeliciteerd!
Wauw wat een supergave taart! Dat model zo is echt super!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » "Esed-kleuren"