Onderwerp: bokkepootjes vulling met........?
Even een vraagje wat is een lekkere 2e vulling bij bokkepootjesvulling?
Kan bv Hazelnootpasta, of chocoladepasta, of wie heeft er andere lekkere combinatie bij?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bokkepootjes vulling met........?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even een vraagje wat is een lekkere 2e vulling bij bokkepootjesvulling?
Kan bv Hazelnootpasta, of chocoladepasta, of wie heeft er andere lekkere combinatie bij?
Ik doe er gewoonlijk chocolade vlokken bij of een laagje caramelsaus. Ik moet wel zeggen dat ik mn bokkepootjesvulling maak met botercr
Bokkepootjes! Natúúrlijk met kersenjam en kersen, een laagje lemon curd en als je er aan kan komen ook amarenen! Ooooh dat is zo lekker!
Ik maak bokkepootjes overigens ook met botercreme (van de mix) en ik vind dat lekkerder dan met slagroom, minder machtig, hoe gek dat ook mag klinken.
Maar voor de vraag welke combi maakt het natuurlijk niet uit waar je de poten doorheen draait.
uuhh Karine doe je dan gewoon een laagje chocoladevlokken als 2e laagje? Ja ik ben nog maar een beginner hoor. En Carin, degene voor wie de taart wordt houdt absoluut niet van jam, dus dat wil ik er niet in gebruiken. Het is qua smaak niet zo'n makkelijk persoon. Maar wel bedankt voor je reactie, kan het altijd nog een andere keer gebruiken.
Ja de vlokjes gewoon strooien op een dun laagje botercr
Jammie, klinkt goed!
Ik ga er
Ik heb zaterdag 1tje gemaakt met bokkenpootjes en een laagje bebogeen. Is ook heel lekker.
met................Ananas met slagroom natuurlijk!
bokkenpootjes zijn dat rozijnen?
Nee dit zijn koekjes. Vind je gewoon in de koekschap in de supermarkt en die fijnstampen en door slagroom of botercreme doen.
hmz bericht moest ergens anders
Bokkepootjes creme met 4 vruchtenjam en pure chocoladepasta!
Of bokkepootjes slagroom met banketbakkersroom en aardbeienjam!
Bokkepootjescreme met kersenvlaaivulling mmmmm
Ik vergruis ze altijd en meng ze met slagroom (zonder suiker) in combi met zwitsersroom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bokkepootjes vulling met........?