Onderwerp: Cars in de Woestijn ...... en de rest
Dit weekend weer gezellig bezig geweest. Zaterdag belde er een moeder op voor een taart voor haar zoon Sam. Of ik nog tijd had om voor dinsdag een taart te maken voor hem. Helemaal dol op Cars.
Al een tijd wilde ik de woestijntaart maken die ik hier op het forum had gezien, dus dacht... dit is mijn kans. Het autootje boetseren vond ik super om te doen. Kan vele malen beter ('k weet het, maar voor de eerste keer was en ben ik niet geheel ontevreden)
Taart is net opgehaald. Zijn moeder vondt hem super, nu Sam zelf nog 

Voor mijn ouders snel een taart gemaakt, kregen de ooms en tantes op visite voor de Nieuwjaarsborrel. Eenvoudige taart met kersen/slagroomvulling, maar zet hem er toch maar bij.

Voor mijn buurvrouw deze taart. Haar vader was gisteren jarig. 
Nu ga ik voorbereidingen treffen voor de verjaardag(staart) van mijn zoon(tje). Sem viert zondag zijn 4e verjaardag en wil (hoe kan het ook anders) een taart van Cars, maar dan wel zooooo hoog mama en een taart van de ridders en een taart van de....... goed hij zit vol met ideeen en aangezien ik dit weekend nog 3 opdrachten heb staan zijn voorbereidingen niet geheel onbelangrijk hihi 
Bedankt voor het kijken.
Groetjes Linda

. Je brug heb je heel creatief opgelost (hoe kom je er op!). Ik vind de onderste ook erg mooi, heel rustig.