1

Onderwerp: en ik ben Alexia

hoi allemaal,

ik ben Alexia, ben 24 jaar en woon samen met mijn vriend en hamster.
Ik ben zelf gek op cakes e.d. bakken en via het trouwforum kwam ik aan de link van de leukste taarten dus ik kwam hier even een kijkje nemen. Denk dat ik hier wel mijn hobby van zou kunnen maken hihi en vriendlief vind het volgens mij ook niet erg.

Ik ga even lekker rondkijken op het forum, de site en de webshop en wie weet maak ik binnenkort mijn eigen eerste kunstwerk :D

2

Re: en ik ben Alexia

Welkom op het forum. En natuurlijk heerlijk rondkijken en je laten inspireren om de hobby op te pakken ;)

3

Hoi Alexia,

leuk dat je je ook geregistreerd hebt. Ik heet je dan ook van harte welkom en kijk nu alvast uit naar je creaties.

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor... maar eh... dat je via het trouwforum hier bent aan komen waaien, betekent... dat je gaat trouwen????

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Hoi Alexia, welkom hier en het spreekwoord luidt: als er 1 taart gebakken is volgen er meer, gewoon beginnen en al doende leert men en anders gewoon vragen hier

heel veel bakplezier

Alles goed???? nee 3 fout

5

Haha, dat vroeg ik me ook net af Koenie!

Welkom Alexia en veel plezier hier!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

Koenie schreef:

Hoi Alexia,

leuk dat je je ook geregistreerd hebt. Ik heet je dan ook van harte welkom en kijk nu alvast uit naar je creaties.

Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor... maar eh... dat je via het trouwforum hier bent aan komen waaien, betekent... dat je gaat trouwen????

ja dat klopt.

4 juli ga ik met mijn vriend Jan trouwen. (wet in Haarlem, kerk in Hoofddorp).

En op trouwforum stond de link van deze site dus zo ben ik hierheen komen waaien :D

welkom bij de club!

heel veel bakplezier gewenst!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

Welkom bij de club van mensen die langzamerhand verslaafd raakten :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

Hoi gezellig dat je er ook bent.

Veel plezier hier

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

dank jullie wel... mijn eerste bestelling uit de webshop is net verzonden kreeg ik een mailtje over dus ik kan van de week echt aan de slag :D

11

Hoi hoi,

Welkom.Wat toevallig zeg.Ik ben hier ook terechtgekomen nadat ik een link op het trouwforum zag haha.Ja ja ook wij gaan trouwen maar iets eerder dan jullie.Wilde eerst kijken of iemand misschien een taart wilde maken maar na hier wat rondgestruind te hebben kreeg ik zelf de kriebels om een taart te maken.Dus ik ben ook een beginneling.En moet nu dus oefenen voor onze grote dag hihi.
Veel plezier hier.

Groetjes Angelique

12

knubje schreef:

Hoi hoi,

Welkom.Wat toevallig zeg.Ik ben hier ook terechtgekomen nadat ik een link op het trouwforum zag haha.Ja ja ook wij gaan trouwen maar iets eerder dan jullie.Wilde eerst kijken of iemand misschien een taart wilde maken maar na hier wat rondgestruind te hebben kreeg ik zelf de kriebels om een taart te maken.Dus ik ben ook een beginneling.En moet nu dus oefenen voor onze grote dag hihi.
Veel plezier hier.

wat leuk :D
mijn trouwtaart laat ik maken (via een link van deze site geloof ik heb ik wat gevonden die heel mooie taarten maakt (voor zover we kunnen zien)) want daar durf ik zelf niet aan :)

13

Hey Alexia :)

Ik dacht al.. hey die ken ik!

Gefeliciteerd met je eerste taart ;)

Groetjes
Toby

(Thora&Neanie op TF)

14

welkom bij de club en  heeeeeeeeel veel bakplezier gewenst...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

15

Toby schreef:

Hey Alexia :)

Ik dacht al.. hey die ken ik!

Gefeliciteerd met je eerste taart ;)

Groetjes
Toby

(Thora&Neanie op TF)

hey wat leuk :)
waar zo'n forum niet al handig voor kan zijn nietwaar ;)