Onderwerp: Worteltjestaart under attack
Ik heb een worteltaart gemaakt...Wat denk je?! KOmen er twee konijntjes alle wortels uit pikken!

(gevuld met een laagje botercreme met lemoncurd, afgestreken met roomkaasfrosting)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Worteltjestaart under attack
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een worteltaart gemaakt...Wat denk je?! KOmen er twee konijntjes alle wortels uit pikken!

(gevuld met een laagje botercreme met lemoncurd, afgestreken met roomkaasfrosting)
Gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een boefjes, en die ene moet diep graven voor de worteltjes, maar met zo'n taart zou ik dat ook doen
Ja, dat kan niet!
Ik kom eraan... de worteltjes redden... (de rest van de taart verorber ik...
)
Superleukie, deez!!!
hihihi wat lief!!!!
Leuk joh!
Bleef de marsepein een beetje goed in de frosting? Want dan ga ik dit idee zeker een keer van je lenen! En welk recept voor de frosting heb je gebruikt?
Groetjes, Jozien.
Wat een deugnietjes! Als er straks nog maar iets over is! Mooi gedaan!
whahahah hij is leuk zeg!!!!!!
Hahaha, hij is leuk!!
Leuk joh!
Bleef de marsepein een beetje goed in de frosting? Want dan ga ik dit idee zeker een keer van je lenen! En welk recept voor de frosting heb je gebruikt?
Groetjes, Jozien.
Het is helemaal goed gebleven, zelfs met meerdere keren in/uit de koelkast staan. Het is het volgende recept:
100 gram mon chou
120 gram poedersuiker
1 zakje vanillesuiker
50 gram zachte boter
Alles in de mixer en mixen tot het glad is. Deze hoeveelheid is voldoende om een taart met een 24CM doorsnede stevig te bedekken.
Wat een leuk idee!!!
Ik ga binnenkort ook een worteltjestaart maken,want een heleboel collega's hebben dat nog nooit gehad hoorde ik van de week!!
Ik vind het SUPER.... grappig en mooi.
Zonde om op te eten, maar ik zou het maar doen voordat de konijntjes het doen.
echt heel leuk. Groetjes syl
HEERLIJK zo'n worteltjes taart. en erg leuk zo met die konijntjes. Overigens ging bij mij de marsepein smelten op de frosting 
Jammer zeg van je marsepein dan! Ik heb nu deze gemaakt en in een diep verleden eentje met alleen maar marsepeinen worteltjes (van de jamin) en geen van beide zijn gesmolten...Deze staat nu sinds gisteravond en nog altijd niets aan de hand. Tja, de taart is kleiner geworden, maar de marsepeinen figuurtjes niet
Echt bedankt allemaal voor het kijken en reageren, echt leuk!
Ik had ook wel een adner recept voor de frosting hoor. Met limoensap erdoor. Erugh lekker, maar waarschijnlijk is dat dan toch de boosdoener. Ik zal jou recept eens proberen. Beterrrrrrrrrrrrrrrrr!
Wat een leuke, grappige taart! Je konijntjes zijn super
!
Haha, leuk! Grappig zo zo'n staartje dat er bovenuit steekt.
Maar toch, worteltjestaart 
wat is mon chou?
en wouw, ik vind het ook een geslaagde taart
Blackangel: verse roomkaas.
En pooh, ooit wel eens worteltjestaart gegeten? Is namelijk meer een soort kruidige cake en de wortel proef je
Ja,zo hou je niet veel wortels voor je zelf over.
Ze zijn heel erg leuk,daar kun je toch niet boos om worden.
groetjes,Natasja.
Da's mooi balen, blijft alleen de taart over!! Nou maar hopen dat die ook nog lekker was!
Erg gaaf!!
Deze is ECHT goed 
Hihi, ik vind hem hartstikke leuk! 
Hihihi..hij is leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Worteltjestaart under attack