1

Onderwerp: Hallo allemaal,

Allereerst wat een geweldige site. Mijn naam is sylvia en woon in almere samen met mijn vriend en onze dochter (bijna 1). Hij heeft ook een zoontje van 8 en die is ook gek op bakken, maar smullen doet hij het liefst hahaha.
Ik ben via google op zoek gegaan naar taarten maken, want ik bak al een tijdje maar was op zoek hoe je taarten kan maken met marcepein. Nou ik heb zitten kwijlen achter de pc hahaha, wat een mooie taarten staan hier allemaal.
De tips en recepten zijn echt geweldig, want ik wil graag voor onze dochter haar eerste taart maken.
Mijn vriend is over 2 weken jarig en zijn taart wordt mijn proeftaart met marcepein, want ik ben zo blij dat het hier stap voor stap beschreven staat dat ik niet kan wachten om te gaan bakken.
Dus let mij niets anders dan iedereen veel bakplezier te wensen voor 2008 en verder natuurlijk.
Groetjes Sylvia

Groetjes Sylvia
een dag niet gebakken, is een dag niet geleefd.

2

Re: Hallo allemaal,

Welkom hier op dit forum !
Het gaat vast goedkomen met je taarten ...bij twijfel gewoon vragen !!!!!

Groetjes en succes,
Nicole

3

Dank je wel en als ik twijfel zal ik het zeker vragen.
Groetjes Syl

Groetjes Sylvia

4

Over 2 weken al........dan moet je voor die tijd flink gaan oefenen ;) en je hele familie en vriendekring.......alles laten proeven :D

Heel veel bakplezier

Alles goed???? nee 3 fout

5

Hoi hoi!

Ook van mij een hartelijk welkom op deze site en bij dit gezellige forum waar je inderdaad al je vragen stellen kunt en nooit lang op een antwoord hoeft te wachten!

Ik wens je heel veel plezier en suc6 bij het bakken en decoreren van je taarten en vergeet ze vooral niet te fotograferen en ze te plaatsen in de "Taarten Parade" zodat wij ook van ze kunnen genieten EN leren!!!

Zet 'm op, Sylvia!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

6

Welkom! Pas maar op want voor je het weet ben je helemaal verslaafd.
Enne, wat Koenie zegt he... alles posten... wij willen graag alles zien :)

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Nou mijn eerste taartjes zijn af. Helaas kan ik ze nog niet laten zien, want ik heb een digitale camera geleend, maar zijn ze het computersnoertje vergeten hahaha.
Maar als ik ze op de pc heb, laat ik ze zien.
Het is wel even wennen dat marsepein en het neemt een hoop tijd in beslag merk ik, maar

Groetjes Sylvia

8

ben heel benieuwd naar het resultaat en ook van mij welkom op dit forum.

9

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.