1 Laatst bewerkt door mirjam buit (06-01-2008 19:27)

Onderwerp: taart is toch om op te eten

Voor vrienden van ons waar we gisteravond nog even op bezoek zijn geweest omdat ze een nieuw huis hadden gekocht.
Ik had geen zin om weer een huis taart te maken dus heb het op een andere boeg gegooid.
Toevallig had ik de dag ervoor bloemetjes gespoten en wilde al graag nog mijn embossing diamant uitproberen.
Dit is het resultaat :

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VKIPMIOK.jpg

Dit keer geen bisquit maar cake gebruikt en gevuld met een laagje aardbeien jam. De bruine marsepein is gekleurd met een heleboel cacao :P

Meestal als ik een taart mee breng als kadootje dan wordt de taart netjes neer gezet en wachten er zo lang mogelijk mee om hem aan te snijden (en krijg ik dus geen stukje :lol:   )
Daar hadden onze vrienden geen problemen mee. Een taart is toch om op te eten, zeiden ze. Tuurlijk !
Na wat foto's hebben gemaakt gisterenavond ging gewoon het mes erin zoals het hoort en hebben we lekker zitten smullen met z,n allen.

2

Re: taart is toch om op te eten

leuk gedaan zo mooie bloemen ook ze zijn goed gelukt! en een hapje mee eten van de taart is helemaal geen straf!

3

De bloempjes zijn erg mooi.

4

Een prachtige taart!! De kleurencombi is ook erg mooi!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Leuk dat blauw met bruin! En ik vind ook dat taart gewoon moet worden aangesneden, even kijken mag, maar dan.. hup... het mes erin!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Mooie bloempjes heb je gespoten. Prachtige kleuren. Het geheel is erg leuk geworden.

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

7

Erg leuk en een mooie kleurencombi dat blauw met bruin!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

8

supermooi,mooie kleurencombi

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

9

Ik ben het er helemaal mee eens hoor! Soms willen mensen hem niet aansnijden en dan dwing ik ze gewoon. Ik maak het toch om het op te eten? NIet om te bewaren...:D
Ook ik vind de kleurencombi erg mooi trouwens!

10

Moie bloemen heb je erop, en ook de kleuren zijn zo mooi! Smaakt de marsepein nu ook naar chocolade door al die cacao vraag ik me af?
En dat herken ik, wat je kado geeft krijg je niet vaak zelf voorgeschoteld, dat vind ik vaak jammer (:

gr ciska

11

Mooi geworden zeg en echt toppe kleurcombi, goede tip trouwens want ik zit echt te worstelen voor een goede kleur

Mooie combinatie die kleuren zo bij elkaar!!
En hele mooie bloemen!!!

13

Het is een schitterende taart geworden en de kleuren matchen inderdaad fantastisch bij elkaar!!! :Y

Hij klinkt ook heerlijk en ik sluit me dan ook helemaal aan bij je "aanhef"!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

Inderdaad, taart is niet om naar te kijken. Ja ok heel even dan, omdat ie er zo mooi uitziet. geweldig zelfs. Maar dan .......... mjammmmmmmm!

15

Taart is zeker om te eten, maar dat schijnt niet altijd mee te vallen :lol: :lol:
Mooie kleur, en bloemetjes.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

16

Jammie ziet er lekker uit. En heel leuk gemaakt. Je boft wel met zulke vrienden dat je een stukje krijgt. Ik krijg nooit een stukje :lol: Tenzij het de taart voor mijn moeder, vader of zus is :lol:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

17

Oh, prachtige kleurcombi!!
Haha, zo is dat; hup, het mes erin!
Vind het ook altijd wel ietwat jammer als 'de mensen' een taart meteen apart ergens neerzetten en er alleen naar kijken...

18

Supermooie combinatie!!! Prachtige bloemen ook gespoten. Ik moet toch echt eens die workshop gaan volgen! :S en die diamantjes: zijn erg mooi!!!!

En die tip van cacao door de marsepein..... moet ik toch ook echt eens gaan doen! Hoeveel had je ervoor gebruikt?

19

Wauw, wat een prachtige bloemen! Heel mooie kleurencombinatie ook!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

20

Helemaal mee eens, vind deze taart ook heel erg mooi, met die kleuren van de bloemen. Een taart is om te eten, beschimmelen is toch ook zonde.
Al had ik bij mijn laatste, de keukenramp, toch wel even een slik moment. Normaal heb ik dat niet hoor, lekker opeten!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

21

Erg mooie taart hoor.Prachtige kleuren combi.
Schitterende bloemen zo gespoten :thumb:

Vraagje:wat is een embossing diamant?? Heb het al vaker toegepast gezien op een taart en vind het geweldig mooi staan.

Groetjes Angelique

22

Zo...die is leuk..en lekkerrrrrrrrrrrr

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

23

Ehhhhhhhhh Nathalie, ik strooi net zo veel cacoa erdoor heen tot het de gewenste kleur heeft. Ik vind het echt nog lekkerder dan alleen marsepein .
En Knubje, het is een soort rastertje/stempel  waar je in de taart mee kan markeren en kan uitsteken, snap je ?

24

mirjam buit schreef:

En Knubje, het is een soort rastertje/stempel  waar je in de taart mee kan markeren en kan uitsteken, snap je ?

Euhh denk het wel haha.En waar is zoiets te kopen? Hier in de webshop? Ben het nog niet tegengekomen.Wil het op een bruidstaart toepassen maarja dan moet je wel zo een ding hebben om het te maken he! ;)

Groetjes Angelique

25

In de webshop bij Inge hebben ze het niet. Ik heb het in birmingham gekocht op de beurs . wellicht kan inge er wel aan komen of anders bij piece of cake misschien, die hebben patchwork cutters.