1

Onderwerp: welke kleuren bestellen?

Ik heb even een vraagje. Ik ben een beginner en wil weer een bestelling gaan doen. Ik wil een aantal kleurstoffen bestellen. Welke kleuren kan ik het beste bestellen. Gewoon de primaire kleuren of bijv een wilton icing color set met 10 kleurtjes ofzo? Of kun je die kleuren ook makkelijk mengen?

Verder wil ik een aantal uitstekers/plungers bestellen. Het zijn er zoveel. Heeft iemand nog tips welke echt super zijn om te bestellen?

Gr Sarina

2

Re: welke kleuren bestellen?

Ik zou zeker om te beginnen een kleurensetje bestellen, en het ligt er natuurlijk aan wat je wil besteden, maar ik heb gelijk maar duur gedaan O-) en het 10 of 12 kleurensetje besteld en er nog steeds plezier van, je kan gewoon mengen met de kleurtjes (je kan zelfs een kleurtje door je beslag doen of slagroom, is ook erg leuk)
en ja, uitstekers......dat is moeilijk, wil je bloemetjes, wil je randjes, wil je echt plungers of wil je gewoon uitstekers, ik zou zeker iets van bloemuitstekers nemen die kan je zo vaak op taarten gebruiken (ook om dingetjes weg te werken ;) plak er een bloemetje op  )
Zeker een aanrader is lettertapits, als je die nog niet hebt en tja, het blijft een hebshop dus je wilt gewoon steeds meer en meer :Y
Ik doe nou bij elke nodige bestelling iets hebs meebestellen.

Alles goed???? nee 3 fout

3

Re: welke kleuren bestellen?

Ja dan bestel ik gelijk maar zo'n setje. Letters en cijfers heb ik al. Verder ga ik gewoon lekker rondsnuffelen en lekker bestellen.. Bedankt voor je atwoord.

Gr Sarina