1

Onderwerp: helppppp opdracht met een vervoersprobleem

Hoi,

Krijg net een opdracht binnen van"mail"vrienden uit Achtmaal, ze willen graag een taart van me..stja.... Maar ik woon een beetje uit de route ( vlakbij Nijmegen). natuurlijk zijn er een paar opties, maar ik hoor graag jullie ervaringen hiermee?
Wie heeft er tips? Ze zijn van harte welkom?

2

Re: helppppp opdracht met een vervoersprobleem

hoi, ik heb al 2 maal een taart gemaakt voor een ex-collega van mijn man die  ruim een uur rijden hier vandaan woont... Zij heeft hem van te voren opgehaald op een dag dat ze in de buurt was en hem in de diepvries gedaan. Gaat prima, en ze hebben toch eent aart van jezelf.

Misschien een optie??

groetjes Ciska

3

Waar ligt Achtmaal ???

Mijn taarten naar gouda( enkele taart) en Harderwijk(stapeltaart) hebben de reis goed overleefd hoor.

4

nnicole1234 schreef:

Waar ligt Achtmaal ???

tussen zevenmin en negenplus in ? :lol:

sorry, beetje melig

Alles goed???? nee 3 fout

5

Hihihi...had het kunnen weten...ligt in Belgie :D (hmm geen leuk grapje natuurlijk ;) )

1 uur en 20 minuten rijden dus.

Als je een enkele taart hebt kun je die het beste vervoeren op de vlakke grond voor de bijrijdersstoel eventueel met een antislipmatje er onder en zorgen dat je onderbord/plaat net zo groot is als je gebaksdoos...kan ie geen kant op.

Bij een stapeltaart...ja...IK heb 'm de hele weg naar Harderwijk in m'n handen gehouden toen mijn man reed maar ik moet zeggen dat ik er drie jaar ouder van ben geworden...

6

Er zijn van mij al verschillende taarten richting Amsterdam gegaan (woon zelf nabij Rotterdam) en ik heb niet 1 keer gehoord dat het fout gegaan is.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

7

Euh denk dat ik mijn vraag niet helemaal goed omschreven heb, maar ik begrijp hieruit dat jullie hem dus zelf zijn gaan brengen? Of hem hebben laten halen....Want met de post opsturen is ook wat natuurlijk?????

8

ennee.. Achtmaal ligt onder de rook van breda, tegen de belgische grens

9

Hahahaha...toch Nederland dus :o

Nee opsturen met UPC heb ik nog nooit gedaan...geen idee of het kan.
Een koeriersbedrijfje misschien die het doen wil ? Wordt het misschien wel een dure taart.