Onderwerp: strik-vraag
Ik heb een strik liggen die h
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » strik-vraag
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een strik liggen die h
Hoeveel icing mix heb je dan? In geval van een mix kun je het heel goed doorelkaar roeren en wellicht de hoeveelheid halveren? Icing kun je prima twee weken bewaren in een goed afgesloten bakje buiten de koelkast. In die tijd kun je er bloemetjes of vlinders van maken (gedroogd is het veel langer houdbaar) welke je dan weer op een taartje kan gebruiken (bewaar ze ook in een goed afgesloten bakje tussen keukenrol)
ik heb 500 gram zakken van planet cake... dan ga ik het toch halveren en vlinders en zo spuiten van icing...heb ik nog nooit gedaan dus dat is even een goeie oefening!
Ik pak altijd een paar theelepeltjes met een paar drupjes water.
Ik had mijn strik geplakt met tylose. Dat ging ook hardstikke goed.
dat klinkt ook goed met tylose dan maak je het aan met een beetje water denk ik.
Ik heb een paar tubes kant en klare icing, toen gekocht in Engeland, maar nu ook hier te koop. Ik vind het ideaal, je hebt altijd snel wat icing. Misschien handig om in huis te hebben. Koop de witte, kan je het nog kleuren ook. Ik was zo dom om juist die witte niet te kopen.
he yvette dat klinkt super waar koop je die (webshop??!) want dat lijkt me wel wat!!!
Je hebt mail........
ik zag het bedankt!
enne ik heb de strik nu geplakt met tylose het gaat goed en zit vast maar niet muurvast...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » strik-vraag