1

Onderwerp: Ook Nieuw Hier

Hallo allemaal, ik ben Syl, 34 jaar en kom uit Flevoland. Kreeg een tip van iemand op m'n kookclub aangezien we het over mooie taarten hadden en eventueel zelf maken. Nou kijk hier al een paar dagen met m'n mond open rond......wat een prachtige taarten komen er voorbij :-) Aangezien onze dochter binnenkort 2 word wil ik eigenlijk ook zo'n gave taart maar zelfmaken heb ik nog nooit gedaan  *bloos* Dit wil ik wel eens gaan uitproberen vandaar mijn aanmelding.

2

Re: Ook Nieuw Hier

He Syl,

dat je je aangemeld hebt is gewoon een hartstikke goeie stap. Je vind hier allerhande informatie, je kunt je vragen stellen, krijgt altijd antwoord en natuurlijk ga je lekker zelf aan de slag en plaats je je taarten in de Taarten Parade... hint hint... ;)

Ik ben nu al benieuwd! Al een plannetje wat voor een taart het moet gaan worden?

Heel veel succes en plezier met bedenken en uitvoeren!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Volgens mij zijn een hele boel mensen hier begonnen met op zoek naar een leuke taart maken voor d'r eigen kinderen (bakkerstaarten zijn saai vergeleken met wat hier voorbij komt)
Maar is de eerste taart eenmaal gemaakt.........dan volgen er vele.
Gewoon beginnen, als er iets niet lukt of niet gaat of je wil wat weten gewoon vragen hier, er zijn een heleboel handige howto's waar je dingen van kunt leren.
En .........al doende leert men (steeds weer)

heel veel plezier met bakken (en begin alvast te oefenen voor de familie)

Alles goed???? nee 3 fout

4

Dank jullie wel voor jullie welkom :-)

Gr van Syl

welkom bij de club!!

veel bakplezier toegewenst!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

6

Welkom en veel plezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Welkom en veel bak- en proefplezier gewenst!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep