Re: mijn eerste verjaardags-stapeltaart mexicaanse stijl
Leuk gemaakt zeg. Hij is indd erg zomers
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste verjaardags-stapeltaart mexicaanse stijl
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk gemaakt zeg. Hij is indd erg zomers
Ik vind het super mooi! Bedenk je dit zelf of heeft de opdrachtgever zelf al een ontwerp bedacht?
Ik vind het super mooi! Bedenk je dit zelf of heeft de opdrachtgever zelf al een ontwerp bedacht?
Mijn zus had al een thema en toen ben ik hier op het forum gaan zoeken. 
Sas van Beautiful creations had al een keer een mexicaanse taart gemaakt en deze vond mijn zus erg leuk, dus was het snel beslist.
Hoi Monica, Ik vind hem super geworden!
En de kinderen.... dat herken ik. Ik heb voor de rest van mijn leven een blauwe icingvlek op mijn plafond... Sindsdien doe ik het voornamelijk 's avonds (taarten maken)
Ariba !!!!! Leuk zeg, die cactussen vind ik helemaal goed ook !!!!
leuk zeg! En wat herkenbaar, ook hier wordt wel eens een enkele keer wat afgemaakt terwijl de 2 rondbanjeren maar dat is ook geen succes, je bent minstens 2 keer zo lang bezig en mag blij zijn als de boel mooi en heel blijft...( 16,5 mnd en 2,5 jaar) Hahaha.... Bakken wil nog wel gelukkig!
gr ciska
Hahahaha.. ja; da's vragen om moeilijkheden he... die kleintjes erbij... ik weet er alles van... 
Maar je hebt er wel iets prachtigs van gemaakt zeg... gaaf! De kleuren helemaal goed, en die Mexicaan onder z'n sombrero... geweldig!
Hallo Monica,
Wat een geweldige mexicaanse taart. Zou ik een keer deze taart als voorbeeld mogen gebruiken voor een persoon die helemaal gek is van Mexico?
Groetjes,
Seline
Hallo Monica,
Wat een geweldige mexicaanse taart. Zou ik een keer deze taart als voorbeeld mogen gebruiken voor een persoon die helemaal gek is van Mexico?
Groetjes,
Seline
Hoi Seline,
Als je een vraag aan een forumlid wilt stellen, is het handiger om even direct te mailen dan een oud topic naar boven te halen
Grote kans dat ze het niet leest...
Groetjes, Jozien.
haha, als de kleintjes slapen is het het beste tijdstip om "te taarten" haha
maar hij is mooi geworden hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn eerste verjaardags-stapeltaart mexicaanse stijl