1

Onderwerp: hoe maak ik een Mega mindy taart ??

Mijn nichtje vroeg mij of ik een mega mindy taart voor haar verjaardag kan maken. Nu heb ik nog maar drie taarten gemaakt, die overigens goed gelukt zijn  maar dit lijkt me toch iets te hoog gegrepen. Maar misschien heeft iemand een leuk idee om een niet al te moelijke mega mindy taart te maken ??

2

Re: hoe maak ik een Mega mindy taart ??

Je kunt op internet zoeken naar een kleurplaat van mega mindy.
EN dan je plaatje puzzelen, met de zoekfunctie kun je vinden hoe je dat moet doen.
En als je dat nog te moeilijk vindt. Megamindy heeft ook een leuk logo. Dan maak je die op de taart met een knlaroze ondergrond en glitters ?!

3

Of een ouwel bestellen met een mooie plaat van Mindy, die op je taart parkeren en de taart dan verder afmaken met glitters, de naam van de jarige en wat andere versierinkjes.
Mocht je dit een goed idee vinden, en mocht je je afvragen hoe je aan zo'n ouwel komt ;) dan weet ik wel een adresje voor je O-)  :cool:

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Hoi Carin, nou dat is een goed idee dus roept u maar.....:y  puzzelen lijkt mij erg leuk, maar denk dat ik daar nog niet aan toe ben. Ik wil het toch wel eens proberen maar dat lijkt mij nog erg moeilijk ? En logo van Mega Mindy had ik ook al aan gedacht Mirjam, is ook een heel leuk idee !

Thanx ..

5

marina67 schreef:

Hoi Carin, nou dat is een goed idee dus roept u maar.....:y  puzzelen lijkt mij erg leuk, maar denk dat ik daar nog niet aan toe ben. Ik wil het toch wel eens proberen maar dat lijkt mij nog erg moeilijk ? En logo van Mega Mindy had ik ook al aan gedacht Mirjam, is ook een heel leuk idee !

Thanx ..

haha.......Bij Carin kan je de ouwels bestellen  Marina67 :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

6

Ow, dat had ik er niet uit begrepen Petra..:/  hahaaa  misschien nog niet uitgeslapen..Daar zullen we het maar op houden he ?!

Groetjes,

Marina

7

Hahaha, dat bedoelde ik inderdaad Marina :cool:
Je mag me mailen hoor als je een ouwel overweegt. Het is een goede manier om een mooie taart te maken, als je puzzelen (nog) niet goed kan.
Meestal willen mensen een foto van de jarige op de ouwel, maar ik print ook veel logo's.

Groetjes, Carin

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep