Onderwerp: mijn eerste taarten in het nieuwe jaar(ook gepuzzeld)
Hoi Allemaal
Nog de beste wensen en dat 2008 weer veel bakplezier mag geven!!!
Ik heb op nieuwjaarsdag nog even gauw een taartje/cake gemaakt voor onszelf(niet zo netjes dus) en een bedanktaartje voor iemand die ik nog meost bedanken(handig he) die 2 zijn gevuld met jam en mascerpone...
ook kon ik daar voor het eerst een roosje uitproberen.
(nu zag ik laatst echt mooie rozen op een taart en helaas kunnen de mijne daar niet aan tippen, maar ik ben wel een beetje trots.... ikweet alleen niet meer van wie die prachtige rozen waren, want ik zou graag horen hoe ze het heeft gemaakt!)
verder moest ik een taart maken voor de dochter van mijn vriendin. ze werd 5 en wilde wel een hello kitty taart, dus kon ik aan mijn eerste puzzelproject.
Dit was leuk om te doen en ook leuk gelukt vond ik zelf.... de vulling is aardbeienmousse(mjammie die is lekker zeg) en jam.
Ze waren erg tevreden en ikke blij!!:)
En voor morgen moet ik een appeltaart bakken en een taart voor mijn papa (word 60) die vul ik met advocaatroom(hij wil maar 1 vuillinglaag) en erbovenop heb ik alvast gepuzzeld een donald duck.
Ik heb de lijnen met een zwarte voedselstift gedaan en ik vind hem ook wel aardig gelukt... nou het is een heel verhaal en ik zal ff kijken of ik de foto's er mooi bij krijg...
Groetjes Gaby!!