Onderwerp: Verjaardagstaarten van december
De zoon van mijn nicht werd op 20 dec 1, en zij vroeg of ik een klein taart voor hem kon maken. Ik had de vrije hand ... dus dit was hem geworden.
En heel toevallig (ik wist het absoluut niet!!) heeft hij een loopwagen gekregen van een muis, precies zoals ik ze gemaakt hebt.
tis ook mijn eerste boetser probeersel ... en gelijk gelukt. Lekker snel zeg!
De gaatjes van de kaas heb ik met mijn nieuwe tools gemaakt. ben echt blij met de tools!

Normale biscuit , maar klein bolletje. Gevuld met banketbakkersroom, afgesmeerd met een dun laagje roombotercreme. Bekleed met een dun laag marsepein. Muisen zijn van fondant gemaakt.
Hij heeft samen met zijn oma (mijn tante) de verjaardagen gevierd 23 dec. Mijn tante kreeg ook een taart natuurlijk 

Normale biscuit. Gevuld met een laag bokkenpootjes met slagroom vulling en een laag kersenvlaaienvulling.
Afgesmeerd met een dun laag roombotercreme. Bekleed met marsepein, en gedecoreerd met fondant.
heb ook mijn sugarshaper voor het eerst echt gebruikt. Ging heel goed. Ik heb ook een lintje rond de onderkant gemaakt. Ziet er heel erg mooi uit!
bedankt voor het kijken!
Leuk!!