Onderwerp: Leger, Giraf, hoera een jongen, Glitter en Glamour
Hier weer een update van mijn afgelopen week. Heb net de marsepein weer netjes opgeborgen, aanrecht weer schoon, taarten in de doos, dus nu even tijd om onder het genot van een bakkie thee alle mooie taarten van de afgelopen week te bekijken. 
Ziet er allemaal weer top uit.
oh vergeet het alweer bijna "de beste wensen voor het nieuwe jaar" .
Voor de tweeling Huub en Sanne (12 jaar) zojuist 2 taarten gemaakt. Huub houdt van soldaten en Sanne van Giraffen. Hieronder het resultaat.
De Giraffentaart gevuld met chocolade mouse met stukjes chocolade. De camouflagetaart is gevuld met bbr en slagroom met jam, zoals Huub ook wilde.

Vorige week vrijdag is het 25e kindje geboren in onze vriendengroep. Martijn brengt de score van de jongens en meiden weer gelijk...... In plaats van een kaartje een lekkere taart. Gevuld met kersen, slagroom en bbr. (niet zo spectaculair allemaal hoor mijn vullingen)

Oud en Nieuw vieren we ieder jaar met vrienden. Het hele huis gezellig vol, kinderen boven op bed (is wel dringen dus met zoveel kleintjes) maar ieder jaar is het weer bere gezellig met z'n allen bijelkaar.
Als dank voor de gastvrijheid voor Lonneke (vriendin) een taart gemaakt, die ze de volgende dag heerlijk met haar familie kon oppeuzelen..... Jammer dat de glitter niet echt goed zichtbaar is op de foto.
Ik hoop dit jaar nog veel taarten te showen en hoop er des te meer te mogen bewonderen. Mijn goede voornemen " meer reageren op de kunstwerken" maar ach je kent het wel "druk druk druk" .
Gezellige avond nog ennnuh commentaar? Kom maar op!