1 Laatst bewerkt door Ini (04-01-2008 15:23)

Onderwerp: Wauw!

Allereerst voor iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

Wat zijn er weer ontzettend veel mooie taarten gemaakt! Iedereen heeft echt enorm haar (in sommig gevallen zijn) best gedaan met werkelijk prachtige resultaten.
Helaas lag ik zelf een tijdje uit de running: niks gemaakt en nauwelijks online geweest helaas. Dus heb ik net even een bladzijde of 6 met taarten zitten doorspitten.

Paar van mijn favorieten:

De Dikkie Dik-picknick van Rianne (taartdoos),
de stapelsneeuwpop van Wendy,
Sta(i)rway to heaven van Ria (MC),
de niet zo kersterige kersttaart van Irene (merlette) en
de ongelofelijk mooie rozen van Katja (meertensk).

Voor bovenstaande dames: Vinden jullie het ok als ik jullie taarten opsla in mijn map met "taartinspiratie" zodat ik jullie geweldige ideeen kan kopieren??? (Please, please, please!?)

Een paar van mijn favorieten, want ik kan nog een hele lijst opnoemen van wat ik allemaal nog meer heel erg mooi vind!

Ik zou zeggen; ga in 2008 vooral door met het creeeren van al dat moois en lekkers! (Zodat ik weer lekker veel van eenieder kan leren! :D )

2

Re: Wauw!

Ini schreef:

Voor bovenstaande dames: Vinden jullie het ok als ik jullie taarten opsla in mijn map met "taartinspiratie" zodat ik jullie geweldige ideeen kan kopieren??? (Please, please, please!?)

Waarom toestemming vragen voor het kopieren. Ik vind elke taart nog steeds een uniek exemplaar, omdat hij elke keer door een ander gemaakt wordt. Evenaren is toch niet te doen. En dan ben ik van mening, dat zolang onze taarten niet commercieel verkocht worden, gewoon nagemaakt mogen worden.

En dat is al een hele klus. Hier en daar een eigen touch en klaar is jouw unieke taart.

3

Jo-z schreef:
Ini schreef:

Waarom toestemming vragen voor het kopieren. Ik vind elke taart nog steeds een uniek exemplaar, omdat hij elke keer door een ander gemaakt wordt. Evenaren is toch niet te doen. En dan ben ik van mening, dat zolang onze taarten niet commercieel verkocht worden, gewoon nagemaakt mogen worden.

Omdat sommige mensen het toch wel zo netjes vinden als je toestemming vraagt en volgens mij krijg je altijd JA als antwoord!

Je hart fluitsert, luister goed!

4

helemaal gelijk in dames, maar je hebt allemaal een eigen visie erop en wil er toch je eigen draai aan geven! Het is dan wel handig om er dus wat voorbeeldjes naast te hebben..zodat je een soort houvast hebt zeg maar..want kopi