1

Onderwerp: in de vriezer...

Ik maak vaak meerdere kapsels tegelijk en die die dan in de vriezer. Dus als ik ze nodig heb, haal ik er 1 uit, die vul en bekleed ik dan. Mijn vraag is;

Kan hij daarna weer in de vriezer voor een paar dagen (tot de verjaardag? En hoe lang blijft een kant en klare (met fondant beklede) taart in de koelkast goed??

Thanks

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: in de vriezer...

Ik doe precies hetzelfde: "als de oven toch aanstaat..." - denk ik dan - "dan kan ik gelijk wat extra vormen bakken". Die ik vervolgens invries, er weer uit haal, vul, afsmeer en bekleed en dan hup weer de vriezer in!

Een met fondant of marsepein beklede taart bewaar ik in de koelkast, zonder problemen of verlies van smaak, een dag of vier/vijf.

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Dank je Koenie, dat is erghandig om te weten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

Inderdaad erg handig om te weten ! Dus ik zou gerust in het weekend een taart kunnen maken als ik die op woensdag nodig zou hebben ? Is het biscuitdeeg dan  nog wel lekker vers ?