Onderwerp: ikea bolletjes
Ik lees hier op het forum van de ikeabolletjes 12 cm. Wat voor materiaal is dit? En weet iemand of Ikea het nog steeds verkoopt, kan het op hun site n.l niet vinden.
Alvast bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ikea bolletjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik lees hier op het forum van de ikeabolletjes 12 cm. Wat voor materiaal is dit? En weet iemand of Ikea het nog steeds verkoopt, kan het op hun site n.l niet vinden.
Alvast bedankt.
Ikeabolletjes zijn (volgens mij) van die roestvrijstalen schaaltjes, die ze in verschillende maten hebben. Het zijn gewoon huis-tuin en keukenschaaltje genaamd Blanda blank
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20057255
(ik weet niet of de link goed doorkomt)
Hoi willeke bedankt voor je snelle antwoord,ik heb ze gevonden hoor op de site.
groetjes Sylvia.
weet ik nu ook al weer , thx
ik heb gisteren een glazen bol gekocht die in de oven mag, eens kijken wat dat geeft
Gaan jullie die ikea-kom gebruiken om een kapsel in te bakken??? Kan dat?? Zo ja, dan stap ik ook even op de fiets voor een ritje naar IKEA!
Ik heb vandaag ook bolletjes van glas gekocht. Ze zijn iets platter aan de bovenkant maar dit komt vast goed met iets mooi rond snijden. Hier bij ikea hadden ze alleen nog hele kleine of hele grote. De kleine waren eenhapsgebakjes
In Heerlen bij Ikea zijn ze wel nog te koop.
Gisteren nog gekocht in verschillende maten.
Groetjes Marlies.
Ik denk zelf voor de ti*tentaarten om maat 12 cm te nemen, maar heb er nog nooit 1 gemaakt, en wil er volgende maand 1 maken, dus nu alvast de voorbereidingen treffen. Ik moet een stukje rijden voor Ikea, dus ga morgen even kijken voor een alternatief. Van alle bakjes die in de oven kunnen kan je ti*ten maken. Dus ga morgen even kijken bij blokker of action.
Groetjes Sylvia.
ik ben heel erg benieuwd of je wat ga vinden, goed idee van ook eens naar de blokker te gaan kijken, zal ik ook eens doen
µikea ligt een beetje ver weg van waar ik woon
Bij Xenos krijg je ook RVS kommetjes in 3 maten.
Zijn wel dubbelwandig, maar je kunt er mee bakken.
Ik heb er mijn Barbie taart in gebakken.
Zijn ook niet zo duur.
Groetjes Marlies.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ikea bolletjes