Onderwerp: Muis en Metallica
Voor Sam mocht ik Muis of Maisy maken. Een crime deze taart: scheurend fondant maar wel kunnen camoufleren.
Gevuld met ganache en bokkenpootjescr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Muis en Metallica
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor Sam mocht ik Muis of Maisy maken. Een crime deze taart: scheurend fondant maar wel kunnen camoufleren.
Gevuld met ganache en bokkenpootjescr
WAUWIE! Dit ga ik vanavond even aan mijn liefste laten zien hoor!
Die houd wel van Metallica.
En muis is zooooooo lief!
Muis ziet er super uit,mooi gedaan.
Je Metallica logo is goed gelukt.
groetjes,Natasja.
je muis is superlief geworden en die metallica is zo strak en stoer! en je zwart zo smetteloos na mijn zwarte taart van zaterdag ben weet ik hoe ene rotkleur het is dus wauw!!!
Erg mooie metallica taart
Krijg jij dan trouwens ook commentaar over dat het een zwarte taart is?
Twee totaal verschillende taarten, maar allebei prachtig gemaakt.
wat een contrast, leuk zo onder elkaar. Lief muisje!!
Hij is morgen enorm blij met z'n taart en ik durf te wedden dat ie niet wil dat ie aangesneden wordt. Ut liefst aan de muurrrrrrrr. Vind het ook een origineel idee.
Automerk logo ook, met het oog op vaderdag....
Groetjes van Marianne (Friesland)
Oooh, die muis is gaaf zeg!!! Mooie, frisse kleuren ook! 
En die metallicataart is ook erg stoer!!
Kortom; geweldige taarten!! 
Muis is mijn lieveling maar die metallica taart is wel ontzettend goed !
De muistaart vind ik echt keileuk, heeft ook van die sprekende kleurtjes! Metallica: strak logo, strakke letters, strakke cijfers, strak goed!
Muis is zo leuk
, die lees ik heel veel voor aan mijn jongste
. Mooie kleuren en mooi gepuzzeld
.
Met Metallica heb ik zelf niets maar ik kan me voorstellen dan een fan deze taart helemaal geweldig vind. Leuk ook dat je de naam in dezelfde stijl als het logo hebt gemaakt
.
Je muis taart is heel leuk geworden. Heel mooi strak, dat kan je goed zien bij je scherpe randen, goed hoor. Niks meer te zien van scheurende fondant, de afwerking is helemaal goed. Je Metallica taart is ook heel goed gelukt!!
Wat een strakke taart, die onderste!
Kickuhhhhh!!!!
Oef... die Metallica is echt heeeeel gaaf!!!
Muis is superlief....
Wat een geinige combinatie bij elkaar!!! Maar ik denk dat zowel Sam als Didier volledig uit hun pan gaan met zulke taarten!!!
Je muisjes taart is erg lieffffffffffffffffffffff
En Metallica, ik heb er geen verstand van , je kan mij ook zeggen dat het logo is van michel jackson
( bij wijze van spreken dan he) . Maar hij ziet er prachtig strak en mooi afgewerkt uit !!!!!
wat een leuke taarten...je muis is zooo lief en he metallica......super strak....
heb je hem met zwarte fondant bekleed...????????????????
gaaf!!
je muis is super mooi!
en de zwarte taart is echt super strak , mooi hoor!!
Hoi Nathalie, beide heeeel erg verschillende maar vind beide te gek. Muis is ondanks je scheur (die alleen jij weet te zitten dus niet te streng voorjezelf..:-)) heel erg leuk geworden. En Metallica tja ...WAUWIE ik houd van zwarte taarten heeeel strak zo!
Maisy is echt liiiiieeeef!! Heel goed gepuzzeld en strak geworden!
De Metallica taart is ook super gelukt!! Een echt stoere mannentaart!!
prachtige taarten zijn dit!!! zo strak die metallica taart, ook erg mooi gedaan hoor. En muis is zo prachtig gepuzzeld!!
knap
Oh wat een gave taarten !!!!!!!! Echt onwijs mooi !!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Muis en Metallica