1

Onderwerp: Wat denken jullie van.....

Ik wil een nieuwjaarstaart gaan maken. Nu heb ik het idee om de taart te vullen met champagnemousse, nou ja,eigenlijk met een soort peche(perzikken) wijn, en dan als tweede laag een witte chocolademousse met meringueschuim  en stukjes perzik erdoor en afsmeren met botercreme.

Wat denken jullie, zou dit een goede combi zijn ???

2

Re: Wat denken jullie van.....

Geen idee, maar het klinkt wel heerlijk moet ik zeggen !!!!

3

Gewoon proberen en dan hier vertellen of het lekkers is!

4

Lijkt mij een geweldige combi!!!!!!!

Laat je even weten of het lekker was? Of liever gezegd: hoe lekker het was? Op een schaal van 10 graag :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Haha..ik ga het gewoon maken en dan zal ik het jullie zeker laten weten hoor !! En Carin, ik zal het een cijfer geven :Y

6

http://i8.tinypic.com/71nt6a1.jpg

nou..eindelijk ens de nieuwjaarstaart die ik gemaakt had op de foto gezet. Bijna alles ging mis die dag en heb me vreselijk moeten haasten om hem klaar te krijgen. Heb hem uiteindelijk gevuld met botercreme, bosbessenjam en champagnemousse. Beetje rare combinatie vond ik zelf maar hij wel wel lekker. Had er witte chocoladeroom in willen doen maar was de slagroom vergeten. :/

7 Laatst bewerkt door Carin (03-01-2008 15:04)

Welk cijfer kreeg de smaak???

Hij is trouwens wel erg leuk! Ondanks de haast. Dat moet je er gewoon maar niet bijvertellen :lol: bij de groep mensen die hem opeet.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

8

Haha, dank je Carin. ik geef hem qua smaak zelf een euhm......6.5
De mee-eters vonden hem trouwens heerlijk, maar ik vond de vorige vullingen veel lekkerder..